Mondeling examen voor onderstationschef.

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
nicken

Bericht door nicken »

SD28 schreef:Wat ik me afvraag, hoe ga je daar naar een mondeling examen?
In pak of casual?
Kweet nie of ze daar echt belang aan hecten hoor,ik zou gewoon in iets gaan waar ik me goed in zou voelen op da moment,kunnen stressie moments zijn hè,en dan moet je iets dragen waar je los in voelt,kzou het erg vinden moesten ze je aan het spoor discrimeren voor uwe kledij
SD28

Bericht door SD28 »

Ik hoop in ieder geval van niet!!!

Ik heb nog een vraagje moet je een grondige kennis hebben van alle lijnen ? vragen ze zoiets op een mondeling ex?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22551
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

hoe kunnen ze nu bij aanwerving al vragen naar kennis van lijnen, dat zou een beetje te grof zijn he :-)
SD28

Bericht door SD28 »

Mja het zijn zo allemaal dingen die door mijn hoofd spoken de laatste dagen.......
Zaterdag is het dan zover.....slik :?
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
SD28

Bericht door SD28 »

Dank je Wannabe!!

Ik zal mijn uitserste best doen ,ik ga mijn cv eens goed overlopen en alle nuttige info op de website eens grondig doornemen, kwestie van iets of wat op de hoogte te zijn!!! en zoals je al aanhaalt een zelverzekerde indruk nalaten en rustig blijven.
Laat alvast een kaarsje branden zaterdagvoormiddag :)
SD28

Bericht door SD28 »

Vorig weekend dus mijn mondeling examen gedaan, maar ik heb er geen goed gevoel aan over gehouden.
Het ging voortdurend over de jobinhoud, tot ik op een bepaald moment niet meer wist wat is moest zeggen : antwoord jury : we hebben het gevoel dat je niet veel weet over de inhoud van deze job....
En daar sta je dan :( .
Het zou een mirakel zijn moest ik slagen voor deze test....
Maar ik blijf niet bij de pakken zitten, ik ga me terug herinschrijven zodra de vacature weer online is...
Mijn vraag is, kan ik dat doen?? Is daar geen tussentijd tussen?

Alvast bedankt!
nicken

Bericht door nicken »

SD28 schreef:Vorig weekend dus mijn mondeling examen gedaan, maar ik heb er geen goed gevoel aan over gehouden.
Het ging voortdurend over de jobinhoud, tot ik op een bepaald moment niet meer wist wat is moest zeggen : antwoord jury : we hebben het gevoel dat je niet veel weet over de inhoud van deze job....
En daar sta je dan :( .
Het zou een mirakel zijn moest ik slagen voor deze test....
Maar ik blijf niet bij de pakken zitten, ik ga me terug herinschrijven zodra de vacature weer online is...
Mijn vraag is, kan ik dat doen?? Is daar geen tussentijd tussen?

Alvast bedankt!
Niet te vlug pannikeren hè
opnieuw kunde wel ja denk ik,bepaalde testen zijn zelf een periode geldig dacht ik,da mondeling zou je dan wel kunnen terugdoen.Aan u motivatie zal het niet liggen den ik,anders zou je hier ook geen vragen komen stellen hè,waar zijn die andere dan,ik zie ze niet .......
Succes,effe heel veel geduld en het zal wel in orde komen :wink:
SD28

Bericht door SD28 »

Als ik nu niet slaag, mag ik dan mijn mondeling opnieuw doen? en ben ik dan vrijgesteld voor het theoretische gedeelte?
Of moet ik me opnieuw kandidaat stellen?
Op de site staat momenteel "hou me op de hoogte!" ??
nicken

Bericht door nicken »

Da gebeurt hier allemaal in het weekend van die man,ja dade :shock:
en zeggen dat er in de week da massas mensen zitten die congè moeten pakken,of net van hun dienst of zo komen
SD28

Bericht door SD28 »

Ik heb me alvast terug heringeschreven voor onderstationschef via de website (vacature is weer online)
Het resultaat ivm het mondeling examen kan nog weeeeeeeeeeeken aanslepen, dus neem ik het zekere voor het onzekere.
Ik veronderstel dat ik het theoretische deel opnieuw moet doen??
groentje
Berichten: 7294
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Nieuw nummer is inderdaad volledige procedure herdoen.
Heb je ondertussen al meer nieuws?
Overigens, ik ging meestal in hemd en broek, maar met jas en das sta ik niet, dus laat ik het. Maar ik voel me daar gewoon gemakkelijker bij, het is zeker geen verplichting.
nicken

Bericht door nicken »

groentje schreef:Nieuw nummer is inderdaad volledige procedure herdoen.
Heb je ondertussen al meer nieuws?
Overigens, ik ging meestal in hemd en broek, maar met jas en das sta ik niet, dus laat ik het. Maar ik voel me daar gewoon gemakkelijker bij, het is zeker geen verplichting.
les een : wachten,wachten,wachten,wachten...... :lol:
ne maatpak komt niet meer zo goed over dagdaags,als je voor ne bureaujob gaat zou ik het kunnen verstaan,maar bijvoorbeeld ne metselaar met ne maatpak..... :lol:
Je moet aandoen waar jij je goed in voelt,ook iets waar je zelfzeker in bent.Ze kunnen u dit t'n alle tijden nooit verplichten,geef mij maar iets losjes :shock: :D
Webster23

Bericht door Webster23 »

Yes, vandaag bericht gehad dat ik 14/20 had voor mondeling examen, op schriftelijk had ik ook 10/20. Daarom had ik er ook niet veel hoop meer opgezet om het te halen. Maar zie hoop doet leven :lol:

Nu paar weekjes wachten op medische controle zeker en dan hopen dat we daar ook zonder kleerscheuren doorkomen...

Kijk er echt naar uit om te starten!
nicken

Bericht door nicken »

Webster23 schreef:Yes, vandaag bericht gehad dat ik 14/20 had voor mondeling examen, op schriftelijk had ik ook 10/20. Daarom had ik er ook niet veel hoop meer opgezet om het te halen. Maar zie hoop doet leven :lol:

Nu paar weekjes wachten op medische controle zeker en dan hopen dat we daar ook zonder kleerscheuren doorkomen...

Kijk er echt naar uit om te starten!
Proficiat :D
Plaats reactie