Aardrijskunde, geschiedenis, onderstationchef

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Steven schreef:
WannaBe schreef:En, weet iemand al of hij geslaagd is of niet? IK heb mijn examen de 29ste april afgelegd...het eerste weliswaar...en weet nog steeds niets...rappe kerels... ben eens benieuwd....

cheers,
W.B
dat zou verdomd snel zijn als je nu al een uitslag zou hebben
Idem.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

Bewwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

WannaBe schreef:Ben uitgenodigd voor een mondeling examen, nu zaterdag 3 juni. Steeds een stapje dichterbij...

Laat ons hopen en bidden :roll: :twisted:

c ya all,
WB
Jij niet alleen...
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Geen idee.

Was wel niet helemaal zeker van dat examen. Er zaten enkele verdomd moeilijke vragen tussen, waarvan ik er sommige wist (en wellicht vele anderen niet), maar ik zat bijvoorbeeld helemaal verkeerd bij de sportvragen. Maar ach, ik heb toch een aanvaardbare score behaald. (14,5/20).
ToniSimoni

Bericht door ToniSimoni »

ik mag nu zaterdag de 10de op gesprekje gaan. iemand die al geweest is en wat kan vertellen wat er gebeurt?

alvast bedankt.
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Je krijgt een blad, waar je een résumé moet geven van je CV. En je krijgt gewoon een sollicitatiegesprek achter de kiezen: wat doe je? Waarom wil je bij de NMBS? Wat denk je dat belangrijk is in deze functie? Zou je dat kunnen denk je?...
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Euhm, als het even lang duurt als bij tbg, reken dan maar op een paar weken. Maar exact een idee, nee, dat heb ik niet.
RhB

Bericht door RhB »

groentje schreef:Geen idee.

Was wel niet helemaal zeker van dat examen. Er zaten enkele verdomd moeilijke vragen tussen, waarvan ik er sommige wist (en wellicht vele anderen niet), maar ik zat bijvoorbeeld helemaal verkeerd bij de sportvragen. Maar ach, ik heb toch een aanvaardbare score behaald. (14,5/20).
Persoonlijk vind ik sport qua algemene kennis het minst belangrijk. Die hebben nooit iets met "wereld verbeterends" te maken gehad. Het gaat eerder over het egootje strelen van één persoon of en groep mensen, waaraan een "gehele" nationale trots naar boven wordt gekrikt. :roll:
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Tja, er was wel geen onderscheid tussen een sportvraag of een andere kennisvraag. Mis is mis. Er waren er wel maar een stuk of 2, hoor.
ToniSimoni

Bericht door ToniSimoni »

nieuws over het resultaat van het mondeling: heb het gevraagd aan die wat daar buiten in de gang zat en die zei te rekenen op minstens een maand wachten, eventueel twee maanden of meer als ze het combineren met de tweede reeks die nog examen moet gaan doen...
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7301
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik iets minder, maar met 13/20 ben ik er toch ook door.
Plaats reactie