Geplaatst: 06 jun 2006, 23:13
das een stapje terug volgens ik hoor zeggen hebwilly schreef:Stel : ik wil van treinbestuurder naar treinbegeleider
das een stapje terug volgens ik hoor zeggen hebwilly schreef:Stel : ik wil van treinbestuurder naar treinbegeleider
dus wat doet iedereen, een graad verhoging hegroentje schreef:Moet je niet een aantal jaren binnen je functie blijven? Omwille van de opleidingskost dacht ik dat je min. 5 jaar moest wachten om te veranderen van functie, met uitzondering van graadverhogingen.
kortweg wat we hier dus al zeiden he een verhoging in graad.Pieter schreef:Hallo,
10 jaar moet je erbij blijven hoor.
Volgens het reglement dat bij de brieft steekt.
V. Bijzondere Bepalingen
De treinbestuurders worden niet toegelaten het kader van het treinbesturingspersoneel te verlaten voordat ze 10 jaar dienst tellen te rekenen vanaf hun aanstelling in dit kader. Dit verbod wordt evenwel opgeheven ingeval van bevordering in een graad van een rang hoger dan rang 5
Rang 5: bijlage 1 van het ARPS Bundel 520.
Groet ,
Dan maar beter nie voor treinbestuurder gaan héwilly schreef:mijn droom is eigenlijk om treinbegeleider te worden.
idd voor de moment is er geen sessie open, maar da neemt niet weg dat er dit jaar meer gaan komen hoorwilly schreef:voor't ogenblik niet geloof ik. Ik zie het toch nergens staan.
...naar mijn bescheiden mening is er geen aanwervingsstop voor tbg. Khad er een tijd geleden een bericht van gekregen.Steven schreef:idd voor de moment is er geen sessie open, maar da neemt niet weg dat er dit jaar meer gaan komen hoorwilly schreef:voor't ogenblik niet geloof ik. Ik zie het toch nergens staan.
Hallo,Concurrent schreef:En dan het voorval van laatst, ik stap in Mortsel de trein op om iets na 23 uur met mijn gopass duidelijk ingevuld dat ik via aarschot naar diest moest, komt die vanuit de cabine mijn ticketje knippen en hup meneer was weer weg.Ik stap uit in Aarschot en wat blijkt=>laatste trein naar hasselt was al parti.Op zo'n moment heb ik echt zin om die mens zijn gezicht vol te schelden, hebben die nu echt niets beter te doen dan met hun luie reet naast de machinist gaan te zitten ????Ik vind toch dat hij op z'n minst had kunnen zeggen dat in Diest geen trein meer was richting Hasselt en door dit geval heb ik er dus wel vastgezetn in aarschot van middernacht tot 05.06 voor de eerst volgende trein richting Diest!
punt 1 en 2 volmondig akkoord, als je op da moment nog moet te weten komen dat uw reis niet meer volledig kan afgelegd worden ben je slecht vertrokken, dus VOOR je instapt had je dit al moeten weten. Die mensen kennen trouwens het spoorboekje niet van buiten (daarvoor hebben ze ibis dus), het is dus vrij goedkoop om op die manier kritiek te uitenoverweg13 schreef:Hallo,Concurrent schreef:En dan het voorval van laatst, ik stap in Mortsel de trein op om iets na 23 uur met mijn gopass duidelijk ingevuld dat ik via aarschot naar diest moest, komt die vanuit de cabine mijn ticketje knippen en hup meneer was weer weg.Ik stap uit in Aarschot en wat blijkt=>laatste trein naar hasselt was al parti.Op zo'n moment heb ik echt zin om die mens zijn gezicht vol te schelden, hebben die nu echt niets beter te doen dan met hun luie reet naast de machinist gaan te zitten ????Ik vind toch dat hij op z'n minst had kunnen zeggen dat in Diest geen trein meer was richting Hasselt en door dit geval heb ik er dus wel vastgezetn in aarschot van middernacht tot 05.06 voor de eerst volgende trein richting Diest!
1. Je informeren over de reismogelijkheden moet je voor de reis doen: website, papieren spoorboekje, folders, telefoon... de mogelijkheden zijn legio.
2. Hoe moet een TBG weten dat iemand slecht of niet geïnformeerd. De wet op de gelijke kansen verbiedt om dat van je gezicht af te lezen.
3. Je had al lang in je bed moeten liggen...