Mondeling examen voor onderstationschef.

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

Wel in mijn geval is het zo dat ik momenteel een andere opleiding volg die ik zou willen stopzetten.
Maar zolang ik mijn officiële brief niet heb moet ik deze opleiding blijven volgen van de VDAB.
Deze opleiding A1 verpleegkunde is niet gemakkelijk te noemen en vraagt zeer veel werk, ze duurt ook nog eens drie jaar en je blijft ondertussen wel werkloos.
Mijn examen heb ik ook al gedaan terwijl ik wist dat ik mijn mondeling en schriftelijk examen voor OSCH met succes volbracht had.
Nu het is allemaal wel zeer interessant maar ik ga toch naar de spoorwegen, als ik deze opleiding nu stop zet zonder mijn brief kunnen ze mij schorsen en mijn stempel geld inhouden.
Deze week is het vakantie en ik zie het niet meer zitten om al mijn taken af te werken tegen volgende week snap je.
Dus WAAR BLIJFT DIE BRIEF !!!!!!!
nicken

Bericht door nicken »

markske schreef:Wel in mijn geval is het zo dat ik momenteel een andere opleiding volg die ik zou willen stopzetten.
Maar zolang ik mijn officiële brief niet heb moet ik deze opleiding blijven volgen van de VDAB.
Deze opleiding A1 verpleegkunde is niet gemakkelijk te noemen en vraagt zeer veel werk, ze duurt ook nog eens drie jaar en je blijft ondertussen wel werkloos.
Mijn examen heb ik ook al gedaan terwijl ik wist dat ik mijn mondeling en schriftelijk examen voor OSCH met succes volbracht had.
Nu het is allemaal wel zeer interessant maar ik ga toch naar de spoorwegen, als ik deze opleiding nu stop zet zonder mijn brief kunnen ze mij schorsen en mijn stempel geld inhouden.
Deze week is het vakantie en ik zie het niet meer zitten om al mijn taken af te werken tegen volgende week snap je.
Dus WAAR BLIJFT DIE BRIEF !!!!!!!
VDAB = A2 verpleegkundige ze :roll: (gebrevetteerd)
die opleiding moeilijk te noemen,tis zelf zo da ze u moeten voortrekken,een slaagkansen zeer groot zijn wat betreft verpleegkundige.
m'n vriendin zit zo in een klas waar de leerlingen soms ouder zijn dan de lerares :shock:
toch veel succes bij de spoorwegen alvast,en ja daar zal je ook moeten studeren ze.Ga er voor :!:
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

A2 Is vierde graad wat in Kortrijk het Sint-Niklaas instituut is.
Deze opleiding is in modules met examen in december.
A1 Is nu bachelor in Kortrijk aan het HIVV onderdeel van de KATHO met examen in januari. Ik weet echt wel het verschil tussen A1 en A2 hoor.
Hoe dan ook als 44 jarige student ben ik inderdaad ouder dan de meeste docenten. Wat betreft dat voortrekken daar heb ik sterk mijn twijfels over van de 9 VDAB studenten zijn er maar 3 zonder een buis 1 lukte het zelf van 8 buizen te krijgen.
Ikzelf had er 2 een 8 en een 9 dit de dag nadat ik naar de vergadering van de vakbond betreffende de aanwervingen van de geslaagde OSCH.
Dus wel een verzachtende omstandigheid.
Dit is nu wel niet meer relevant, microbiologie geven ze niet aan de spoorwegen.
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Bericht door markske »

Nadat ik gisteren telefonisch contact opnam met de dienst HR werd mij gemeld dat ze vandaag mijn brief gingen posten, die zou dan maandag of dinsdag ter plaatse zijn.
Vandaag mijn post ontvangen en verrassing daar was hij dan, nu is het officieel vanaf maandag 05/03/2007 ben ik bediende bij Infrabel :P.
Dus aan alle mede gelukkigen tot dat, ik zie het al volledig zitten.
Ben nu zelf collega van mijn vrouw, als dat maar goed afloopt :wink: .
Webster23

Bericht door Webster23 »

Tegen mij hadden ze woensdag of donderdag gezegd, vandaag nog altijd niks ontvangen :?
Hopelijk volgende week...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22553
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Webster23 schreef:Tegen mij hadden ze woensdag of donderdag gezegd, vandaag nog altijd niks ontvangen :?
Hopelijk volgende week...
hou rekening met collega's van de post, hoe raar het ook mag klinken, 2 brieven op een zelfde postbus gedaan en beide met liefst 4 dagen verschil aankomen? !!! het is dus mogelijk dat je aldusnog even geduld moet hebben
nicken

Bericht door nicken »

Steven schreef:
Webster23 schreef:Tegen mij hadden ze woensdag of donderdag gezegd, vandaag nog altijd niks ontvangen :?
Hopelijk volgende week...
hou rekening met collega's van de post, hoe raar het ook mag klinken, 2 brieven op een zelfde postbus gedaan en beide met liefst 4 dagen verschil aankomen? !!! het is dus mogelijk dat je aldusnog even geduld moet hebben
of post die niet aankomt :!:
zoals Mp 3 verdwenen (zelf meegemaakt)
ja zelf condooms zijn daar al verdwenen bij de post :lol:
er verdwijnt daar veel :lol: :roll:
nicken

Bericht door nicken »

markske schreef:Nadat ik gisteren telefonisch contact opnam met de dienst HR werd mij gemeld dat ze vandaag mijn brief gingen posten, die zou dan maandag of dinsdag ter plaatse zijn.
Vandaag mijn post ontvangen en verrassing daar was hij dan, nu is het officieel vanaf maandag 05/03/2007 ben ik bediende bij Infrabel :P.
Dus aan alle mede gelukkigen tot dat, ik zie het al volledig zitten.
Ben nu zelf collega van mijn vrouw, als dat maar goed afloopt :wink: .
geen verpleegkundige meer dan :roll: :cry:
Fonske

Bericht door Fonske »

Ik heb enkel het briefje van de dokter ontvangen waarop ze verklaard dat ik medisch geschikt ben. Na die keuring werd me gezegd dat de opleiding zou doorgaan op 5/3 en dat ik binnen de twee weken bericht zou krijgen. Ik zit nu al vanaf 6/2 te wachten. Ge zou voor minder terug beginnen roken!

In ieder geval: Marcske... proficiat!
groentje
Berichten: 7294
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Inderdaad, hartelijk geproficiateerd, allemaal. :lol:
Fonske

Bericht door Fonske »

Yes! Ik zag zonet de facteur nen hoop brieven in de bus steken, ben meteen naar buiten gelopen en de verlossende brief zat erbij.

Tot maandag!

Ne gelukkige 35-jarige Herentalsenaar.
Webster23

Bericht door Webster23 »

Bij mij zat der ook een schoon briefke met een B op in de brievenbus!!
CU on Monday!

Ne gelukkige 27 jarige Hulshoutenaar...
Fonske

Bericht door Fonske »

Webster23... waar gade gij dan den trein nemen als ik vragen mag? Wss aarschot of heist zeker.
Webster23

Bericht door Webster23 »

Ik denk dat ik in Aarschot ga opstappen, kan ik om 7.45u ne rechtstreekse nemen, dus moet ik al niet meer overstappen.

Had daarjuist ook Heist is ingetypt, maar dan moet ik kwartier wachten in Berchem. Natuurlijk wel voordeel als trein richting berchem vertraging heeft :?

Gij zult waarschijnlijk in Herentals opstappen :) Is da een goei verbinding?
paljas

Bericht door paljas »

Fonske schreef:

Ne gelukkige 35-jarige Herentalsenaar.
Niet dat ik je niet welkom heet, verre van, maar was er vroeger geen maximumleeftijd om bij de NMBS te komen? Was dat geen 35? Of vergis ik me?
Plaats reactie