Examens

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Tw-er

Examens

Bericht door Tw-er »

Hoi;

Ik heb me kandidaat gesteld voor 2 functies en heb van 1 daarvan zonet een uitnodiging gekregen om een schriftelijke proef te komen afleggen.
Had me 1st kandidaat gesteld voor bankwerker - mecanicien (hier ga ik echt voor) en dan ook maar eens voor bediende van de electr. en hiervan heb ik een uitnodiging gekregen. (dit ligt me niet echt maar hoopte dat ik hier 1st voor moest komen en hoera ;) nu kan ik eerst zien hoe zo'n examen in z'n werk gaat)
Nu de avond voor het examen moet ik naar een plezant trouwfeest en ik ga toch de moeite doen om de dag nadien naar Brussel tegaan maar moest ik daar gigantisch afgaan houden ze dan rekening met deze uitslag voor nadien de proef van Bankwerker mekanieker?
Dus wordt ik dan direkt geklasseerd als die reuze uit zijn bek stinkende drankaap?
Of sla ik best de proef over?

,Mvg Tw-er
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Examens

Bericht door Robin »

als het de schriftelijke proef is moet je niks vrezen, bij de mondelinge kan je best een goed voorkomen hebben :D.
Alvast succes ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tw-er

Re: Examens

Bericht door Tw-er »

Oef :D

Ale nu heb ik nog veel praat maar moet nog wel uit mijn bed geraken die dag.

Bedankt.

,Mvg Tw-er
Tw-er

Re: Examens

Bericht door Tw-er »

Ben dus vanmorgen naar de schriftelijke proef geweest en aan de aantal papieren te zien die er lagen verwachten ze er een man of 15 en we waren met 5.
Nu had ik misschien ook beter in mijn bed blijven liggen want mijn hersenen zaten duidelijk nog vol geestrijk vocht want zelfs op de onozelste vraag zoals geef de eenheid van vermogen begin ik een flater :( -gaf Joule op ipv Watt-
Ik keek naar het blad en de letters dansten gewoon rond op het blad :wink:
Nu even afwachten want uiteindelijk was mijn bedoeling voor deze proef gewoon maar om te kijken hoe alles in zijn werk ging.
Op naar mijn volgende uitnodiging en dan gaan we ervoor.

;Mvg Tw-er
jero

Re: Examens

Bericht door jero »

Ben geslaagd voor bankwerker-mecanicien 3 de laureaat nw,
iemand vermoeden wat me nu te wachten staat?
Plaats reactie