Laatste twijfels!!

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
HLercules
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 feb 2013, 13:59

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door HLercules »

HLercules schreef:Wanneer een laureaat treinbestuurder niet raakt aangeworven, stelt men zichzelf dan geen vragen in Brussel?
Wordt deze persoon dan eens niet gecontacteerd door derden wat er aan de hand is?
Neen dus :(

Jammer, erg jammer dat ik niet even mij standpunt mocht geven, mijn motivatie is/was toch erg sterk.
Alle proeven ok, en nu twee jaar later NIETS! Kennelijk hebben ze treinbestuurders in grote overschot.
traxie
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 apr 2015, 06:38
Locatie: Gent

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door traxie »

HLercules schreef:
HLercules schreef:Wanneer een laureaat treinbestuurder niet raakt aangeworven, stelt men zichzelf dan geen vragen in Brussel?
Wordt deze persoon dan eens niet gecontacteerd door derden wat er aan de hand is?
Neen dus :(

Jammer, erg jammer dat ik niet even mij standpunt mocht geven, mijn motivatie is/was toch erg sterk.
Alle proeven ok, en nu twee jaar later NIETS! Kennelijk hebben ze treinbestuurders in grote overschot.
Dus je heb twee jaar mooi gewacht op een briefje? Ook bij mij liep wat fout maar door contact op te nemen met de dossierbeheerder bij hr-rail kwam dat zonder problemen in orde.
HLercules
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 feb 2013, 13:59

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door HLercules »

Wie of wat is die dossierbeheerder?

Ik kreeg wel de eerste brieven maar die kwamen te laat!
En dat werd me ferm aangerekend, terwijl ik daar niets kan aan doen hè, ik heb de wettelijke opzegtermijnen niet uitgevonden!

Dus wie moet ik contacteren?
Meesterpeter
Berichten: 579
Lid geworden op: 27 feb 2012, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door Meesterpeter »

Sorry hoor,
Maar je gaat toch niet 2 kostbare jaren wachten op een reactie.
Bij het beroep van treinbestuurder is enige zelfredzaamheid wel een pré."..
Vindt U een foto mooi, klik op het duimpje ter waardering, dan weet ik wat jullie leuk vinden :D
traxie
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 apr 2015, 06:38
Locatie: Gent

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door traxie »

Wie jouw contactpersoon is zie je normaal wel op de communicatie staan. Of je neemt contact op met het hr bureau dat je sollicitatie beheerd. Maar zelf kan je niet meer dan twee jaar uitstellen. Voor de andere aspirant bestuurders, vraag naar wanneer de volgende stap in je aanwervingen is, tijdens de vorige stap is dat maar een kleine moeite. Indien je niets ontvangt neem dan proactief contact op. Dus voor de datum dat je dacht dat de volgende stap is. Je toont immers ook motivatie door je eigen situatie op te volgen.
HLercules
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 feb 2013, 13:59

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door HLercules »

@meesterpeter: de vraag is, als een laureaat niet aangeworven raakt, treedt er dan buiten de HR niemand in actie om zich of te vragen waarom deze laureaat niet in dienst komt, al is het een simpele brief.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door Steven »

Voor zover ik weet is niet opdagen = verzaken aan uw aanwerving.
traxie
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 apr 2015, 06:38
Locatie: Gent

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door traxie »

Steven schreef:Voor zover ik weet is niet opdagen = verzaken aan uw aanwerving.
Dat is ook waar, inderdaad.
HLercules schreef:@meesterpeter: de vraag is, als een laureaat niet aangeworven raakt, treedt er dan buiten de HR niemand in actie om zich of te vragen waarom deze laureaat niet in dienst komt, al is het een simpele brief.
Idealiter zouden ze dat kunnen doen, toch kan je moeilijk enkel hun de schuld geven vind ik.
Niets houdt je tegen om terug te solliciteren.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door Asterix »

Wat is er dan precies gebeurd?
HLercules
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 feb 2013, 13:59

Re: Laatste twijfels!!

Bericht door HLercules »

Jeroen schreef:Wat is er dan precies gebeurd?
PB.
Plaats reactie