werkuren assistent verkeersleider

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
globetrotter

werkuren assistent verkeersleider

Bericht door globetrotter »

Beste mensen,
onlangs heb ik gesolliciteerd en me kandidaat gesteld voor een job als eerste assistent verkeersleider. Binnenkort wordt ik hiervoor uitgenodigd op een Job Day. Nu had ik eigenlijk een vraag ivm de werkuren in deze functie. In de vacature staat dat je werkt in een drieploegenstelsel (3x8), maar wat zijn precies de begin- en einduren hiervan, om hoe laat moet je beginnen en om hoe laat heb je gedaan in dit systeem? Is er iemand die dat soms weet?
Alvast bedankt!
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: werkuren assistent verkeersleider

Bericht door groentje »

3x8 wil zeggen een 3-ploegensysteem, enkele uitzonderingen daargelaten begin je voor een vroege dienst om 6 uur, tot 14, waarna de namiddagshift overneemt van 14 tot 22u en de nacht van 22 tot 6u. Meestal doe je alle shifts, al kan je altijd proberen met collega's onderling te wisselen, er zijn altijd liefhebbers voor vroeges, lates of nachten. Maak ook eens gebruik van de zoekknop, er zijn al tal van draadjes geopend over de opleiding en de job. Zoek misschien op onderstationschef / OSTCH.
Plaats reactie