Selectieproeven

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Djoef

Selectieproeven

Bericht door Djoef »

Hallo

Heeft iemand hiermee ervaring ? Tips ?

Groeten !
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22506
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Selectieproeven

Bericht door Steven »

kan je iets meer info geven aub, uw vraagstelling is zo vaag dat we er amper kunnen op antwoorden. Welke soort selectieproeven bedoel je? welke opleiding heb je zelf?
Djoef

Re: Selectieproeven

Bericht door Djoef »

Het gaat over selectieproeven onderbureauchef - admisistratief personeel.

Alvast bedankt voor de reactie !
speakervoice
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 sep 2011, 10:25

Re: Selectieproeven

Bericht door speakervoice »

Djoef schreef:Het gaat over selectieproeven onderbureauchef - admisistratief personeel.
Maak gebruik van de voorbereidende dagen die georganiseerd worden door de erkende vakbonden. Zij beschikken ook over vragen van vorige selectieproeven wat je een reëel beeld geeft wat je kan verwachten :)
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: Selectieproeven

Bericht door dekooiker »

Wat die voorbeelden van vorige selectieproeven betreft heb ik eerder slechte ervaringen.
Onvolledige of ronduit verkeerde gegevens, wellicht genoteerd door iemand die het vak van die proef niet kent en er een slag naar slaat.
En dan heb ik het over beide, grote, belangrijke vakbonden...bedroevend eigenlijk!

Ik veronderstel dat de casus die ze op de oefendagen geven wel goed in elkaar steken.
Wat ook helpt is mensen die vorige sessie meededen vragen naar de oefening die ze moesten oplossen.
Daar haal je veel uit.

De beste raad die ik kan geven is studeren, veel studeren.
De trein.
Alleen voor durvers.
speakervoice
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 sep 2011, 10:25

Re: Selectieproeven

Bericht door speakervoice »

dekooiker schreef:De beste raad die ik kan geven is studeren, veel studeren.
De ARPS-bundels mag je consulteren tijdens de voorbereiding. Dus verschillende keren aandachtig de bundels lezen zodat je makkelijk de weg vindt en weet waar je wat moet gaan zoeken, is de beste aanpak. Over de zogenaamde 'Cursus 2000-vraag', is het gewoon blokken.
Djoef

Re: Selectieproeven

Bericht door Djoef »

Thanks voor de tips !
Fingers crossed hé !
Plaats reactie