Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Railrunner

Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Bericht door Railrunner »

Onlangs, vrij laat want de inschrijvingen d.m.v. het formulier P245 zijn voor 29/11/2013 bij de onmiddellijke chef in te dienen, werd een gesloten proef aangekondigd voor 1ste Commercieel Bediende (maar ook voor 1ste Technicus en een aantal andere NMBS-functies - Zie de HR-aankondiging op Intraweb).

Het examen Eerste Commercieel Bediende zal traditiegetrouw bestaan uit een schriftelijk en een mondeling gedeelte.
Laatst gewijzigd door Railrunner op 08 feb 2014, 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Bericht door dekooiker »

Ik zou me misschien wel inschrijven voor een examen 'eerste' maar meteen de selectieproeven aangaan is misschien beter.
Studeren moet je toch.
Op die manier zijn er twee paarden om op te wedden en wie weet...
De trein.
Alleen voor durvers.
Railrunner

Re: Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Bericht door Railrunner »

[quote="dekooiker"]Ik zou me misschien wel inschrijven voor een examen 'eerste' maar meteen de selectieproeven aangaan is misschien beter.

Idd.
Laatst gewijzigd door Railrunner op 01 nov 2015, 08:33, 2 keer totaal gewijzigd.
markske
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 feb 2007, 09:35

Re: Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Bericht door markske »

Volgens de laatste berichten zouden de selectietesten maar om de twee jaar doorgaan (al naar de behoefte).
Vermits er selectietesten zijn in 2013 (tot op vandaag astch) zie ik er geen doorgaan in 2014.
Toch beter maar inschrijven voor eerste....
De laatste maal dat er interne testen waren voor eerste ostch zijn ook al vijf !!! jaar geleden.
Indien je dus een beetje hogerop wil geraken schrijf je dan maar in voor elk bevorderingsexamen waar je kan aan meedoen.
Het kan ondertussen ook als een test voor jezelf zijn, je ondervindt al eens hoe zulke testen aanvoelen.
Railrunner

Re: Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Bericht door Railrunner »

De kogel is door de kerk.
Datum schriftelijk examen: zaterdag 8 februari, 4u lang, vanaf 9u.

Leerstof: NIET de Productfiches, WEL (en uitsluitend) AROV (Algemeen Reglement Organisatie Verkoop).
Laatst gewijzigd door Railrunner op 01 nov 2015, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Railrunner

Re: Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Bericht door Railrunner »

De kandidaten zullen in de week van 10 tot 14 maart de uitslag van hun schriftelijk examen in de bus ontvangen hebben.
Laatst gewijzigd door Railrunner op 01 nov 2015, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
stekkerz
Berichten: 101
Lid geworden op: 20 sep 2012, 09:40

Re: Gesloten proef 1ste Commercieel Bediende

Bericht door stekkerz »

Ze zouden beter eens kijken om een examen eerste verkeersinfobediende weer uit te schrijven. Laatste keer dat dit gebeurde
was in 2010. Eind 2013 kwam er eindelijk weer bericht uit dat het ging uitgeschreven worden , maar gezien onze overstap naar
Mobility is het weer voor onbepaalde tijd uitgesteld ... :evil:
Plaats reactie