Vraagje over de testen van TBG; med. controle bij de NMBS

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Steven schreef:tuurlijk mag elke gezonde mens werken bij nmbs zelfs ne half zieke mag er werken, zolang je maar ni te veel gaat kosten :-) LOL
EDDEGIJSJANS :D :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

e49memling schreef:
Steven schreef:tuurlijk mag elke gezonde mens werken bij nmbs zelfs ne half zieke mag er werken, zolang je maar ni te veel gaat kosten :-) LOL
EDDEGIJSJANS :D :D
da ge het maar weet :-)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

fuse schreef:Hoi, wie iemand hier soms of je op alle onderdelen van het medische onderzoek perfect moet scoren? Bv een test van de ogen is minder maar al de andere testen van ogen waren wel goed?
Ik ga op controle de 24 maart op controle , daar kreeg ik te horen dat ik nog eens naar de oogarts moet.Zonder dat we het wisten moesten we die dag naar Sint Janskliniek een foto laten nemen van de rug...Kom je thuis maak je een afspraak met de oogarts , gaat dat pas voor begin mei.Met wat gefoefel toch nog gelukt , alles doorgestuurd naar Winand , bleek die weer met verlof te zijn.Nu ontbrak er iets op m'n invulblad van de oogarts , en voor dat miserabel cirkeltje dat hij moest trekken , moest ik dus terug naar de oogarts.En nu stelt madamme Winand me nog een datum voor 24 april om op controle te gaan.Ik kan hier bij zeggen dat ik NIETvoor de NMBS ga werken maar voor DLC.En ik kan U verzekeren dat ze alles doet om ons af te remmen!En daar gaat ze ooit nog eens spijt van krijgen want ik ben haar ondertussen al 2 dagen aan het bellen en ze vertikt ofwel de telefoon op te nemen oftewel komt ze nooit thuis om te eten of te slapen!

Schone dokter noem ik dat , en ik hoop dat er nog vele volgen...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

mmm als je u laat afremmen of ontgoochelen op basis van 1 persoon dan geef je u snel gewonnen eigenlijk is wel jammer vind ik persoonlijk aangezien je voor de rest van je loopbaan daar geen contact meer mee zal hebben
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Zo snel geef ik me niet als verliezer :lol: Maar ik ben al van plan om aanstaande dinsdag haar (met of tegen haar zin) eens een bezoekje te brengen op het CPS of bij haar thuis Privé.Blijkbaar begrijpt die niet echt dat ik nog opzeg moet doen tegen de 2de mei , maar ik zit er wel mee.Gelukkig wil de baas me eventueel met onderling overleg ontslaan!dat geluk heb ik dan nog...Als ik volgende week niets weet , dan gaan ze , ook al ben ik zo ne kalme persoon :twisted: eens wat te horen krijgen!

Maar bij jullie is Winand blijkbaar ook niet zo populair....??
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik mag er u op attent maken da dlc voor een deel van haar aanwervingsprocedure afhankelijk is van de nmbs waarmee ik u dus duidelijk wil maken da je eigenlijk dezelfde proeven eventueel op dezelfde dienst zou kunnen doen.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Hehe, over Winand hebben er hier op het vorige forum ettelijke pagina's gestaan :P
't Is trouwens niet omdat het voor DLC is dat ze moeilijk doet hoor, bij NMBS kandidaten doet ze dat ook. Iemand die ik ken is nu in opleiding bij DLC en heeft geen problemen gehad.
Geef de strijd niet op zou ik zeggen! :)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

zelf een deel van de examens gebeuren via de frankrijkstraat aangezien dlc nog niet over de volle mogelijkheden beschikt zelf deze dingen te organiseren (misschien dat er nu of nabije toekomst daar wel verandering in komt)
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Let wel op, dat je je eigen ruiten niet ingooit, door haar te gaan stalken (thuis opzoeken...). :wink:
Goya

Bericht door Goya »

Iemand in haar privé beginnen lastigvallen ... triest
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Als ze nu nog een schone dame was tot daar aan toe,maar DOKTER WINAND????Ik bedoel dus met Prive, met een aangetekend schrijven natuurlijk , trouwens ik zou niet weten waar ze woont!Maar het moet me toch lukken om ze op CPS tegen te komen!En een controle onderzoek hoeft nu ook geen uur te duren!

Ook heb ik een poging gedaan om bij de NMBS te kunnen starten.Ik zat in 4de categorie en ben in october 2005 naar de info geweest en 2 weken geleden heb ik dan eindelijk m'n testen mogen gaan doen.Spijtitg toeval was dat ik toen voor 12 dagen in griekenland zat...

Maar ik kan ook weer vele voordelen opnoemen bij DLC en de vriendelijkheid is er toch al een stuk beter dan de NMBS HR-manager Erna Courtens!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

yep da spreek ik ni tegen al kan je alle verkeersvoordelen op uw buik schrijven ;-)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Morgen is het weer zo ver , dan kan ik op controle naar de 97 in Brussel.Ik ben eens benieuwd wat dat gaat worden...
Concurrent

Bericht door Concurrent »

En we zijn er door geraakt se...... :lol: :lol: Winand was vandaag in een zomers goede bui 8)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

dikke proficiat :)
Plaats reactie