eerste assistent verkeersleider

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: eerste assistent verkeersleider

Bericht door Steven »

Leuven zal wel mogelijk zijn maar hou gewoon in rekening dat Leuven zal verdwijnen en hierbij opgaat in Hasselt.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: eerste assistent verkeersleider

Bericht door dekooiker »

Er komen volgend jaar nog zeker proeven uit voor assistent-verkeersleider in regio Leuven en Hasselt.
Onnodig om u dus niet in Brussel vast te zetten indien het anders kan.
Hou er rekening mee dat vijf jaar lang is om overplaatsing te krijgen.
Na die bewuste vijf jaar kan u de aanvraag indienen en alleen als er plaats is in de gewenste regio krijgt u een bevel tot overplaatsing.
Dat kan probleemloos nog een paar jaar aanslepen.

Even geduld oefenen is de beste optie al denken velen dat ze liever vandaag dan morgen beginnen met werken.
Gaan kijken op de jobbeurs is geen slecht idee omdat je een idee kan krijgen van wat het werk inhoudt.
De trein.
Alleen voor durvers.
spoetnik

Re: eerste assistent verkeersleider

Bericht door spoetnik »

Number1 schreef:Brussel is ok hoor, alleen is Leuven wel echt veel dichterbij voor mij.
Ik las inderdaad dat je 5 jaar in Brussel moet blijven tenzij je promoveert. Vandaar de vraag of je op het interview bv niet kunt aangeven of Leuven nog mogelijk is...
De interview zijn per area ( regio). Dus ook al heeft ge in u interview aan dat ge zo snel mogelijk naar leuven wilt (Wat eigenlijk onmogelijk is daar ge 5 jaar in Brussel moet blijven en leuven in 2020 verdwijnt), er zal geen rekening mee worden gehouden.
Ik zou het persoolijk zelfs niet vernoemen, daar u solliciteert voor een job, die ge zo snel mogelijk wilt verplaatsen

Voor de area noord oost zal er het komende jaar vooral worden gerekruteerd voor antwerpen haven en in mindere mate voor hasselt
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: eerste assistent verkeersleider

Bericht door Asterix »

groentje schreef:Tweetaligheid is dan wel een must.
Dat is veel gezegd. Laat ons zeggen dat het het leven iets makkelijker maakt.
Number1

Re: eerste assistent verkeersleider

Bericht door Number1 »

Er komen volgend jaar nog zeker proeven uit voor assistent-verkeersleider in regio Leuven en Hasselt
Ok. Zeker? :)

En inderdaad, naar de infodag gaan zal sowieso nuttig zijn, daar twijfel ik niet aan... maar het is dus afwegen of ge gaat voor de job in Brussel en in principe nooit in Leuven gaat terechtkomen (tenzij promotie) of wachten op nieuwe proeven voor Leuven, die er dan hopelijk komen, waar ge dan na ongeveer 4 jaar weer weg moet (tenzij ge daar dan promoveert misschien).
Dat wordt even afwegen :wink:

Vraagje: verhuist enkel de afdeling, zo noem ik dat dan voorlopig, verkeersleiders naar Hasselt of volgt er nog meer?
In Leuven moet er dan niks meer gebeuren ofzo of staat regio Hasselt daar dan voor in?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: eerste assistent verkeersleider

Bericht door Steven »

Heel het seinhuis verdwijnt in Leuven. Hoort in het programma van het aantal seinhuizen dat men wil verminderen. Men doekt Leuven volledig op.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: eerste assistent verkeersleider

Bericht door dekooiker »

Bijna waar Steven: de permanentie in Leuven zou blijven bestaan omwille van het sneller ingrijpen wanneer nodig.
Als die helemaal uit Hasselt moet komen in de spits dan zijn wel wel even zoet.
Het is evenwel geen post van assistent-verkeersleider.
De trein.
Alleen voor durvers.
Plaats reactie