info speciale trein voor arbeiders werkplaatsen

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
koentjeh

info speciale trein voor arbeiders werkplaatsen

Bericht door koentjeh »

Hallo kan iemand mij informatie geven over het volgende onderwerp.

Ik ben in 2010 met school op infodag geweest in TW antwerpen. Op het einde van de dag werd er ons vermeld dat we konden solliciteren moesten we naar werk zoeken en dat er een speciale trein zou rijden enkel en alleen voor de arbeiders. Is dit waar en is dit enkel naar Antwerpen of ook richting Mechelen? Ik ben namelijk goedgekeurd voor alles en zal binnenkort hopelijk mogen starten in CW Mechelen. Maar als er toch zo'n trein rijdt is dit interessant voor vervoer. Ik woon in Lier , niet zo ver natuurlijk maar met trein is toch interessanter.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: info speciale trein voor arbeiders werkplaatsen

Bericht door Steven »

Voor CW mechelen is dat niet nodig om extra treinen in te leggen, die hebben een privé ingang aan de achterkant van het station van Mechelen, 5 min wandelen lijkt me doenbaar voor iedereen :mrgreen:
Voor Antwerpen Noord zijn er diensttreinen vanaf Antwerpen Berchem.
koentjeh

Re: info speciale trein voor arbeiders werkplaatsen

Bericht door koentjeh »

AH toen werd er tegen ons gezegd dat deze trein van Aarschot vertrok zo tot Antwerpen . ondertussen wss veranderd :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: info speciale trein voor arbeiders werkplaatsen

Bericht door Steven »

er is een periode geweest dat deze treinen ook toegankelijk waren voor andere havenarbeiders, maar dat is ondertussen gestopt. welke route deze treinen vooraf doen weet ik niet in de huidige dienstregeling.
Plaats reactie