Assistent werfleider

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
treinstein

Assistent werfleider

Bericht door treinstein »

Hoi!

Ik heb me een tijdje terug nogal vrijblijvend ingeschreven voor de testen voor de vacature van assistent werfleider bij Infrabel.
(https://www.despoorwegenwervenaan.be/Jo ... werfleider)

Op het einde van het jurygesprek wist een vriendelijk vrouwtje mij te vertellen dat ik de job heb. :shock:
Compleet zot gedraaid van onverwachte technische oefeningen en onozele vragen op mijn nuchtere maag, ben ik eigenlijk vergeten van allerlei zaken te vragen over de functie op zich, verloning etc..... :roll:

Graag zou ik via deze weg misschien in contact willen komen met iemand die dezelfde functie al doet, waaraan ik dus wat info kan vragen.. ?

alvast bedankt en groeten!
Treinstein
treinstein

Re: Assistent werfleider

Bericht door treinstein »

Ondertussen ben ik wat rijker aan info en ben ik de afweging nog aan het maken om al dan niet te beginnen, vooral het loon houdt me enigszins tegen.
(Ik kan zo maar even 700 eur NETTO meer gaan verdienen in de privé...... :shock: )
Kan er iemand mij vertellen hoe hoog de vergoeding voor nacht/weekendwerk is voor een eerste technicus?
Ik zou op termijn ook testen kunnen meedoen om naar technisch ondersectorchef door te groeien. Waar kan ik de loonschalen van deze ergens vinden?
(Ik heb een loonsimulatie meegekregen voor eerste technicus schalen 410+250.48+672.99)

alvast bedankt!
Plaats reactie