Info over bankwerker mecanicien te TW Merelbeke?

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
TheNinthGate666

Info over bankwerker mecanicien te TW Merelbeke?

Bericht door TheNinthGate666 »

Hallo,
Ik ben hier ook met zo van die vervelende vragen over mijn 'mogelijke' aanstelling als (kandidaat)bankwerker mecanicien en dit te TW Merelbeke.
Mijn vragen zijn:

- Wat zijn de uren? Ik vermoed 7:30 tot 16:00? Maar het schijnt ook weekends en nachten? ... welke frequentie? Over die weekends en nachten is men nogal vaag.

-Blijkbaar zijn er als bankwerker mecanicien ook 'specialiteiten', wat bedoelt men hiermee?

-Klopt het dat je in een 'kleine ploeg' werkt? Wat is klein?

Voila, hopelijk reageert er iemand van TW Merelbeke zelf, dan heb ik een goed beeld. Misschien via een pb? Het maakt niet uit.
Al bij voorbaat dank! (Ik ben eigenlijk al ergens werkzaam en twijfel nog wat om de stap te zetten... wie overtuigd mij?)

Vriendelijke groeten !
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Info over bankwerker mecanicien te TW Merelbeke?

Bericht door Robin »

Beste,

Hieronder in het rood mijn antwoord op je vragen.
ikzelf werk niet in Merelbeke maar TW Antwerpen ;).
TheNinthGate666 schreef:Hallo,
Ik ben hier ook met zo van die vervelende vragen over mijn 'mogelijke' aanstelling als (kandidaat)bankwerker mecanicien en dit te TW Merelbeke.
Mijn vragen zijn:

- Wat zijn de uren? Ik vermoed 7:30 tot 16:00? Maar het schijnt ook weekends en nachten? ... welke frequentie? Over die weekends en nachten is men nogal vaag. In de meeste werkplaatsen zijn daguren, zeker het eerste jaar doe je nog geen weekends en nachten vermoed ik tenzij je snel leert.

-Blijkbaar zijn er als bankwerker mecanicien ook 'specialiteiten', wat bedoelt men hiermee? Voertuigen & installaties (NMBS) / Infrastuctuur (Infrabel) / Brandpreventie (Holding)

-Klopt het dat je in een 'kleine ploeg' werkt? Wat is klein? Afhankelijk van type voertuigen zijn ploegen over het algemeen ingedeeld in ongeveer 20man, per 20 word je dan nog eens opgedeeld per voertuig, het kan dus zijn dat je met 2 bankwerkers op voertuig staat die dag.

Voila, hopelijk reageert er iemand van TW Merelbeke zelf, dan heb ik een goed beeld. Misschien via een pb? Het maakt niet uit.
Al bij voorbaat dank! (Ik ben eigenlijk al ergens werkzaam en twijfel nog wat om de stap te zetten... wie overtuigd mij?)

Vriendelijke groeten !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie