Diploma

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Sver1

Diploma

Bericht door Sver1 »

Hallo iedereen,

ik ben (godzijdank) door m'n jurygesprek geraakt en mag volgende week naar mijn medische keuring alwaar ik ook al m'n nodige documenten moet meebrengen. Op de brief voor de keuring staat er specifiek dat ik mijn origineel diploma moet meebrengen. Helaas is dat verloren gegaan. Ik heb wel een vervangend attest kunnen aanvragen bij mijn oude school.

Is dit mogelijk een probleem aangezien ze heel specifiek om het origineel diploma vragen of ben ik aan het stressen om niks? :oops:
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Diploma

Bericht door groentje »

Giene stress, het moet een authentiek document zijn, geen kopie, maar een attest ter vervanging van het origineel is authentiek genoeg.
CursorX
Berichten: 333
Lid geworden op: 03 apr 2011, 22:17

Re: Diploma

Bericht door CursorX »

Ik was het mijne ook kwijtgespeeld tijdens een verhuis, maar was geen probleem, moet inderdaad gewoon een authentiek document zijn, dus mag ook het vervangingsdocument zijn dat je aanvraagt aan je school van afstuderen...
Sver1

Re: Diploma

Bericht door Sver1 »

Hartelijk bedankt voor de reacties!

Bijkomende vraag, ik heb een tattoo in m'n nek, niets groot en grotendeels verborgen met een hemd maar het is er toch. Online vind 'k nergens terug wat de voorschriften zijn hierrond, iemand een idee? Indien het een probleem is zou 'k geen probleem hebben om het te verwijderen maar aangezien er op het jurygesprek ook niks van gezegd is heb 'k geen idee of er iets van zal gemaakt worden :o
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Diploma

Bericht door groentje »

Voor welke functie ga je? Ik heb nog niet veel treinbegeleiders gezien met (zichtbare) tattoo's, maar ik betwijfel dat er een politiek is die het verbiedt, en zeker in andere functies zie ik eigenlijk geen bezwaren.
Sver1

Re: Diploma

Bericht door Sver1 »

Treinbegeleider. Ik heb er nog niets specifieks van teruggevonden maar wou het toch maar zeker zijn. Nujah, als ik er volgende week op de keuring niets van hoor zal 't wel in orde zijn. Dus hopen :D
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Diploma

Bericht door groentje »

Zoals gezegd, ik heb er nog niet veel gezien, maar er zijn er wel. Ach, je kan maar geprobeerd hebben, je hebt er niets mee verloren, integendeel. En ik zie het wel goed komen, als dat je enige 'gebrek' is.
Sver1

Re: Diploma

Bericht door Sver1 »

Toch allesinds het enige 'gebrek' ik kan bedenken :D Alvast bedankt voor de snelle reacties!
Eimai
Berichten: 795
Lid geworden op: 10 mar 2009, 15:05

Re: Diploma

Bericht door Eimai »

Ik denk wel eens gehoord te hebben dat tatoeages moeten verborgen worden onder kledij voor treinbegeleiders in dienst, maar ben er zelf geen en kan het niet direct bevestigen. Aangezien het omgaan met klanten is zijn de regels voor het voorkomen wel ietsje strenger dan andere functies.
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Diploma

Bericht door groentje »

Ik vermoed dat ze er niet te heel erg streng op zijn, zolang je hele gezicht niet vol staat, of je handen...
Plaats reactie