anciënniteit

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
rafik1994

anciënniteit

Bericht door rafik1994 »

Beste,

Voorlopig ben ik laureaat voor een functie bij Infrabel. Ik sta momenteel eerste gerangschikt.
ik werk voorlopig al een paar maand bij de gemeente, ook heb ik 10 maanden dienst bij Defensie gehad (gestopt wegens familiale redenen)

Tellen deze 10 maand bij het leger, mee als anciënniteit bij Infrabel? Omdat Infrabel toch een overheidsbedrijf is?


Met vriendelijke groeten,
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: anciënniteit

Bericht door groentje »

Wellicht wel, maar de enige die je daar uitsluitsel kan over geven is HR Rail. Best hen dus eens aanspreken.
traxie
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 apr 2015, 06:38
Locatie: Gent

Re: anciënniteit

Bericht door traxie »

Volgens mij telt enkel nog relevante ervaring. Bv je solliciteert voor een functie als lasser en was vroeger ook lasser, die anciënniteit kan je meenemen.
nighttrain
Berichten: 2542
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: anciënniteit

Bericht door nighttrain »

rafik1994 schreef: 20 feb 2018, 18:24 Beste,

Voorlopig ben ik laureaat voor een functie bij Infrabel. Ik sta momenteel eerste gerangschikt.
ik werk voorlopig al een paar maand bij de gemeente, ook heb ik 10 maanden dienst bij Defensie gehad (gestopt wegens familiale redenen)

Tellen deze 10 maand bij het leger, mee als anciënniteit bij Infrabel? Omdat Infrabel toch een overheidsbedrijf is?


Met vriendelijke groeten,
Défensie Is overheid NMBS Is parastatale wat niet hetzelfde is.https://www.despoorwegenwervenaan.be/FAQ
traxie
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 apr 2015, 06:38
Locatie: Gent

Re: anciënniteit

Bericht door traxie »

Tot over een tweetal jaar werd elke anciënniteit in de overheidssector overgenomen, nu is geen de regel de test uitzondering.
Plaats reactie