vacature treinbestuurder

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
nicken

Bericht door nicken »

Proficiat Miljaarde en TBbart jullie zijn een goed voorbeeld voor de anderen.
Ik ben nog een jong mens,en net van school af,dergelijke zaken wordt ik nu geconfronteerd
- rijbewijs behalen,och ja da kost maar 1000€ meneerke :shock:
- een verzekering meneerke,tis maar een 1000 € :shock:
- de kostrpijs van een wagen,helemaal nie normaal,reken dan je taksen,het verbruik,je onderhoud,herstellingen er bij,en je zal weten waarom veel jongeren dagdaags gedagvaard worden op de rechtbank :shock: wegens schulden (alloewel er veel annozelaars tussen zitten ook die er om vragen)
Ik ken mensen van mij leeftijd,die ganse dagen gaan werken om de wagen etc te kunnen betalen :shock:
dan nog te zwijgen over het kapitaal dat ze in foefen draaien,precies rijdende bordelen

Ik rij nog steeds met mijne velo,en m'n scooter haal ik in de zomer regelmatig boven om rond te snorren :D (das nog ietsje betaalbaar)
Cambio zal zeker van mij horen in de dichte toekomst,de lijn is tevens aandeelhouder er van,gans da systeem spreekt me aan
mijn stad BRUGGE is bezig met grote plannen,om de stad de fiestad van Belgie te maken,en ze zijn zeker goed op weg
Hoppelijk wordt ik binnenkort aangeworven bij de NMBS,nog een reden te meer dan om geen wagen in huis te halen
Plaats reactie