De spoorwegen werven aan???

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

beginnen (opleiding) doet men in de grootste depots
waarbij in geval van de vlamingen vooral brussel en antwerpen als eerste gebruikt worden nadien spreekt men van gent, de andere depots als de panne en zo gebruikt men niet om opleidingen te geven, laat staan als depot waar men kan beginnen. eens je geslaagd bent kan je u laten overplaatsen en dan hangt het een beetje af hoeveel mensen er voor u zijn die hetzelfde gevraagd hebben.
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

Steven schreef:beginnen (opleiding) doet men in de grootste depots
waarbij in geval van de vlamingen vooral brussel en antwerpen als eerste gebruikt worden nadien spreekt men van gent, de andere depots als de panne en zo gebruikt men niet om opleidingen te geven, laat staan als depot waar men kan beginnen. eens je geslaagd bent kan je u laten overplaatsen en dan hangt het een beetje af hoeveel mensen er voor u zijn die hetzelfde gevraagd hebben.
ahh zo , danku
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Steven schreef: eens je geslaagd bent kan je u laten overplaatsen en dan hangt het een beetje af hoeveel mensen er voor u zijn die hetzelfde gevraagd hebben.

Is zoiets ook op senioriteit gericht?
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

OO-MSS schreef: Is zoiets ook op senioriteit gericht?
Als je anciëniteit bedoeld, ja
Als je leeftijd bedoeld, neen
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

Zou ik me al mogen inschrijven als ik in m'n laatste jaar zit dus mijn diploma nog niet behaald heb ?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

momenteel staat dat niet open, er is al iemand die hetzelfde gevraagd had en geprobeerd, ze lieten hem enkel toe voor de proef van rangeerbeestuurder
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

e49memling schreef:
OO-MSS schreef: Is zoiets ook op senioriteit gericht?
Als je anciëniteit bedoeld, ja
Als je leeftijd bedoeld, neen
mag mss een domme vraag zijn maar wat betekent anciëniteit
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Bericht door Asterix »

OO-MSS schreef:
e49memling schreef:
OO-MSS schreef: Is zoiets ook op senioriteit gericht?
Als je anciëniteit bedoeld, ja
Als je leeftijd bedoeld, neen
mag mss een domme vraag zijn maar wat betekent anciëniteit
Jaren werkervaring.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

OO-MSS schreef:
e49memling schreef:
OO-MSS schreef: Is zoiets ook op senioriteit gericht?
Als je anciëniteit bedoeld, ja
Als je leeftijd bedoeld, neen
mag mss een domme vraag zijn maar wat betekent anciëniteit
geen domme vraag.
Aantal jaren bij dezelfde werkgever (anciëniteit binnen het bedrijf).
Of binnen een bepaald beroep (beroepsanciëniteit)
Vb 35 jaar anciëniteit bij het spoor 20 jaar anciëniteit als bestuurder.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

e49memling schreef:
OO-MSS schreef:
e49memling schreef: Als je anciëniteit bedoeld, ja
Als je leeftijd bedoeld, neen
mag mss een domme vraag zijn maar wat betekent anciëniteit
geen domme vraag.
Aantal jaren bij dezelfde werkgever (anciëniteit binnen het bedrijf).
Of binnen een bepaald beroep (beroepsanciëniteit)
Vb 35 jaar anciëniteit bij het spoor 20 jaar anciëniteit als bestuurder.
Het Franse woord "ancien" zit er ook in. :wink:
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

Steven schreef:momenteel staat dat niet open, er is al iemand die hetzelfde gevraagd had en geprobeerd, ze lieten hem enkel toe voor de proef van rangeerbeestuurder
Heb vandaag mijn brief ontvangen voor de vergadering van treinbestuurder het is dan toch mogelijk ?

vergadering (23/06)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tonicorsari schreef:
Steven schreef:momenteel staat dat niet open, er is al iemand die hetzelfde gevraagd had en geprobeerd, ze lieten hem enkel toe voor de proef van rangeerbeestuurder
Heb vandaag mijn brief ontvangen voor de vergadering van treinbestuurder het is dan toch mogelijk ?

vergadering (23/06)
aan de datum van de infosessie te zien maakt het ni zoveel uit he, als je in uw laatste jaar zit sta je op het punt van uw diploma te ontvangen, das totaal iets anders dan dat het bijvoorbeeld 13/02 zou zijn he :-)
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

Steven schreef:
tonicorsari schreef:
Steven schreef:momenteel staat dat niet open, er is al iemand die hetzelfde gevraagd had en geprobeerd, ze lieten hem enkel toe voor de proef van rangeerbeestuurder
Heb vandaag mijn brief ontvangen voor de vergadering van treinbestuurder het is dan toch mogelijk ?

vergadering (23/06)
aan de datum van de infosessie te zien maakt het ni zoveel uit he, als je in uw laatste jaar zit sta je op het punt van uw diploma te ontvangen, das totaal iets anders dan dat het bijvoorbeeld 13/02 zou zijn he :-)
Zie het eigenlijk wel zitten . Hopelijk kan ik in Gent / of dichter beginnen , al zal de kans wel er gering zijn zeker :( , Antwerpen wordt serieus probleem in vervoer anders.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

je kan ook proberen voor brussel zuid :-) vraag er naar
TBbart

Bericht door TBbart »

tonicorsari schreef:
Steven schreef:momenteel staat dat niet open, er is al iemand die hetzelfde gevraagd had en geprobeerd, ze lieten hem enkel toe voor de proef van rangeerbeestuurder
Heb vandaag mijn brief ontvangen voor de vergadering van treinbestuurder het is dan toch mogelijk ?

vergadering (23/06)
goed dat te weten, ik had het al in Maart gedaan en toen kreeg ik ook een brief voor rangeerbestuurder... heb dan maar neen ingevult na de infodag (10/03). Zal nu nog eens proberen, wie weet krijg ik dan een brief voor treinbestuurder.
Plaats reactie