Welkom@NMBS

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Connor
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 mei 2022, 02:05

Welkom@NMBS

Bericht door Connor »

Hoi!

Ik was eens super nieuwsgierig om te polsen of er morgen, 01/08/2022, nog mensen zijn die starten te NMBS in de Frankrijkstraat te Brussel.

Ik kijk er al een hele poos lang naar uit en wetend dat er velen op dit forum piepen leek het me al eens interessant eens te tasten in de onzekerheid 😅!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Welkom@NMBS

Bericht door Steven »

Het helpt misschien als je er bij zegt voor welke functie. :wink:

Welkom alvast
Connor
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 mei 2022, 02:05

Re: Welkom@NMBS

Bericht door Connor »

Woops.

Ik start morgen als treinbegeleider in opleiding.
Hagelander
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 mei 2022, 17:44

Re: Welkom@NMBS

Bericht door Hagelander »

Dag Connor. Mijn start van de opleiding als treinbegeleider is voorzien voor 3 oktober. Ik zal zeker ondertussen voor jou duimen en hoop dat we mogen meeleven met jouw ervaringen. Dus laat zeker nog horen hoe het verder loopt. Goede start morgen!
Connor
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 mei 2022, 02:05

Re: Welkom@NMBS

Bericht door Connor »

Heel erg bedankt! Ik kijk alvast uit voor jouw startdag!
Hagelander
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 mei 2022, 17:44

Re: Welkom@NMBS

Bericht door Hagelander »

En Connor, hoe is de eerste week verlopen? Is het zo'n beetje gelopen zoals je dacht dat het zou zijn? Ben je goed onthaald geweest? Zit je in een grote groep? Valt het allemaal wat mee? Ik ben benieuwd naar je verhalen!
Connor
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 mei 2022, 02:05

Re: Welkom@NMBS

Bericht door Connor »

Hej hoi

Het was een aangename week! Zoals geweten starten we nu met de opleiding CCT.
We starten met een groep van 19 "verse" treinbegeleiders. Een toch redelijk aantal zou ik denken.

Op de onthaaldag krijg je ook nog een goody-bag maar wat erin zit mag je zelf afwachten :mrgreen:
Maar al bij al: super inorde! Op naar de komende trajecten (inclusief gezonde stress haha)!
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Welkom@NMBS

Bericht door groentje »

Laat me raden, de nieuwe NMBS-sokken :P
Hagelander
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 mei 2022, 17:44

Re: Welkom@NMBS

Bericht door Hagelander »

19 nieuwe treinbegeleiders? Ja, dat is toch een mooi aantal. En een flinke groep om samen les te volgen. Je hebt me natuurlijk nu wel benieuwd gemaakt naar die goodie-bag. Maar zoals je zegt, dat zal ik dan zelf wel uitvinden :-) Doe dat nog goed en maak ook nog veel plezier!
Plaats reactie