vraag ivm uren en plaatsing

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Spectrum

vraag ivm uren en plaatsing

Bericht door Spectrum »

hoi allemaal,

ik ben nieuw hier dus de vragen zijn misschien al gesteld, waarvoor oprecht excuus :)

1. ik woon nu in kortrijk, maar vanzodra ik nieuws heb dat ik aangeworven ben als onderstationschef zou ik bij mijn partner in hasselt willen gaan wonen. ik lees hier toestanden van mensen die oorspronkelijk opleiding moeten volgen in brussel, maar uiteindelijk in merelbeke belanden. is die kans groot ? zowiezo zal ik wel in brussel belanden denk ik, aangezien ik het tweetaligheidsattest van selor heb, maar je weet maar nooit...

2. ik heb geen auto. stel dat ik de ochtendploeg krijg. tijdens de week kan ik om 6h in brussel geraken (zowel vanuit kortrijk als vanuit hasselt) maar niet in het weekend. wordt daar rekening mee gehouden ?

alvast bedankt voor de reacties

groeten
frederic
paljas

Bericht door paljas »

1.- Ja

2.- Nee

Gegroet!
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

paljas schreef:1.- Ja

2.- Nee

Gegroet!

Palkaske,

Dat antwoord is pas echt kort, bondig en duidelijk. Geen gelul.

Goe bezig :lol:
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Ik werk in een 3 x 8 systeem waar de nachtdienst tot (in onderlinge afspraak) tot 7 h duurt; nooit problemen.

Ik weet dat (vroeger alleszins) bij dispatching (en dat zijn onderchefs) de ploegenwissel om 6 h was, maar tijdens de WE (weer in onderling overleg) om 7, zodanig dat iedereen met de trein kon komen.
Plaats reactie