aanwerving nmbs

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Wover

Bericht door Wover »

De receptie van dienst HR bevindt zich gewoon rechts als je in de wachtzaal van de perrons komt, daar heb je poortjes en een receptionist die voor jou die poortjes wel zal opendoen ;).
sonya

Bericht door sonya »

bureau treinbestuurders is met de personeelslift aan de ingang van de pelikaanstraat te vinden te antwerpen... naar min 1 daar heb je tct is voor treinbestuurders en ct is treinbegleiders maar dat hangt in t groot op de deur :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ja maar de eerste dag begin je op Bureau HR en dat is dus boven, waar jij van spreekt is de depot zelf voor treinbestuurders en die is idd ondergronds te antwerpen.
Wover

Bericht door Wover »

En dat (HR) is dus waar ik zei, ik ben er ook geweest in de zomer voor contract te tekenen van vakantiewerk en uitleg over veiligheid enz.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

bureau HR bestaat uit verschillende bureaus hoor, denk niet dat je het steeds over dezelfde dienst zal hebben als je gewoon HR zegt, er volgt nog een volgnummer achter, zoals bureau HR sectie xx (waarbij de xx een cijfer is)
Wover

Bericht door Wover »

Ja, maar je zal wel terecht kunnen bij die receptionist ;).
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Bericht door dekooiker »

Allez dat ziet er goed uit!
Tof dat er zoveel enthousiaste mensen zijn, want waar ik werk is het echt droevig.
Veel succes aan de geslaagden!
Plaats reactie