aanwerving nmbs

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
tom007

Bericht door tom007 »

ik heb ook geen diploma en ik sta in Antwerpen op 176ste plaats voor aanwervingen voor ongeschoold personeel
lucsken

aanwerving nmbs

Bericht door lucsken »

hallo,

hoe weet u dat u op de 176 sta op de lijst ?
of is dat volgens het kenmerk nummer!

wanneer heb jij je aanvraag gedaan?

DANK
tom007

Bericht door tom007 »

Deze is van deze maand. Die hebben zelf in een brief geschreven.
lucsken

aanwerving nmbs

Bericht door lucsken »

deze van mij is ook van deze maand, maar er stond niet op hoeveelste ik ben in de lijst. Wel het kenmerk nummer dat begint met P237.
tom007

Bericht door tom007 »

bij mij stond dat niet in een kenmerk.

Er stond in dat ik op de zoveelste plaats stond en dat de komende maanden voor mij gaan aanwervingen zijn.
lucsken

aanwerving nmbs

Bericht door lucsken »

van mij was het district noord-west.
We zien wel !
Vanaf de dag dat ik die aanvraag heb gedaan zijn er veel uren voorbij gegaan dat ik maar aan één ding meer denk. Als ik over iets praat is het ook over hetzelfde.(nmbs)ben ik alleen of zijn er nog zo?
sonya

Bericht door sonya »

HA Ik had eerder vorige week al een brief van de psycholoog en van de dokter gehad maar pas deze week stak de uitnodiging voor het aanmelden en teven het tekenen van mijn contract in de bus :lol: dus vanaf de eerste test te rekenen zijn we nu een klein jaartje later en eindelijk goed nieuws :P :P :P ik kan eindelijk beginnen :D passengers aboaaaaaaaaaaaaaaaaard :!:
Gerto

Bericht door Gerto »

sonya schreef:HA Ik had eerder vorige week al een brief van de psycholoog en van de dokter gehad maar pas deze week stak de uitnodiging voor het aanmelden en teven het tekenen van mijn contract in de bus :lol: dus vanaf de eerste test te rekenen zijn we nu een klein jaartje later en eindelijk goed nieuws :P :P :P ik kan eindelijk beginnen :D passengers aboaaaaaaaaaaaaaaaaard :!:
Toevallig ook als treinbegeleider voor 12 november? :)
PumaKBS

Bericht door PumaKBS »

Op mijn medische testen van 25/10 werd er een probleem vastgesteld aan mijn ogen. Ik heb een maand uitstel gekregen om mij in regel te stellen (maw een bril aankopen dus)

Heb die vorige week mogen gaan afhalen en heb meteen een afspraak gemaakt met de medische dienst en mocht hiervoor gisteren 8/11 al langsgaan. Ik ben daarna MEDISCH GOEDGEKEURD.

Mijn psychologische testen van 25/10 waren positief en de psycholoog heeft me dan ook toegelaten.

Ik ben gisteren na de medische controle even langsgegaan op het bureau aanwervingen en daar wisten ze me te vertellen dat ik de vooropgestelde aanwervingsdatum van 26/11 zal halen ...

MAW => 26/11 wordt ik aangenomen bij de NMBS :P 8)
lucsken

Bericht door lucsken »

hallo,

dikke proficiat !!!!
Ik wens u het allerbeste.
Gerto

Bericht door Gerto »

Proficiat! Voor mij begint het maandag (TBG) *vol spanning* :D
sonya

Bericht door sonya »

he gerto ... yep ook als treinbegleider
heb nu zo de eerste week gehad hehe toch ineens veel dat op je af komt e vind je niet maar des al niet te min kei tof :D
PumaKBS

Bericht door PumaKBS »

Mijnheer,

Met genoegen delen wij u mede dat u bij onze Maatschappij in dienst kunt treden.

U wordt verzocht om u op 26.11.2007 te 08u30 aan te bieden op volgend adres: BUREAU H-HR van het district-Noordoost, Bureau P1, sectie 3, Konigin Astridplein 27 te 2018 Antwerpen, voorzien van uw id-kaart, twee kleefvignetten van uw ziekenfonds en sis-kaart.

U zal aangesteld worden als stagedoend TREINBESTUURDER te TCT Antwerpen en dezelfde dag het werk aanvatten.

(...)

Met het oog op de betalingv van uw bezoldigingen dient u een document voor te leggen waarop het nummer en de benaming vermeld zijn van uw rekening bij een financieel organisme.


:::::::::::::::::::::::::

.dm *doet een vreugdedansje* :lol: 8) :P Afbeelding * Nu enkele vraagjes:

- Waar is dat bureau eigenlijk waar ik mij de eerste dag moet aanbieden??
- TCT Antwerpen = ?
- Welk document kan ik best voorleggen waarop ik kan aantonen dewelke mijn rekeningnummer is?
Nils
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Locatie: FN

Bericht door Nils »

PumaKBS schreef: * Nu enkele vraagjes:

- Waar is dat bureau eigenlijk waar ik mij de eerste dag moet aanbieden??
- TCT Antwerpen = ?
- Welk document kan ik best voorleggen waarop ik kan aantonen dewelke mijn rekeningnummer is?
Een copie van uw bankaart is in principe voldoende, Tct Antwerpen is in grote lijnen de dienst die de treinbetsuurders in Antwerpen beheert, maar waar die bureau juist is dat weet ik niet.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de bureau HR in antwerpen is normaal (als die nog niet van lokaal veranderd zijn sinds 99) op het tweede verdiep in het centraal station, vroeger kon je daar naar toe via de traphal links van de lokketten, heden met al de verbouwingen kan het zijn dat deze ingang niet meer gebruikt word. desnoods effe hulp inroepen van een onderchef of ander personeel ter plaatse deze weten meestal wel de juiste weg te volgen om binnen te geraken.

TCT = technische cel treinen, daar valt onder => treinbestuurders, instructeurs, diensttabel, permanentie treinbestuurders,
voor u loon is idd best een kopie van uw bankkaart of rekeninguitreksel van uw bank (haal niet relevante getallen door met een zwarte stift)
Plaats reactie