exaam 2 treinbegeleider 30/11/2007

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
260689
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

vandaag heeft mijn moeder haar brief gekregen waarop stond dat ze geslaagt is in het exame.
ze gaan nog een brief sturen wnnr ze op medisch onderzoek mag.
al heeft ze overlaats al naar het ziekenhuis geweest om een algemene controle te doen (dit is zeker een pluspunt ????)
Nils
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Locatie: FN

Bericht door Nils »

260689 schreef:vandaag heeft mijn moeder haar brief gekregen waarop stond dat ze geslaagt is in het exame.
ze gaan nog een brief sturen wnnr ze op medisch onderzoek mag.
al heeft ze overlaats al naar het ziekenhuis geweest om een algemene controle te doen (dit is zeker een pluspunt ????)
Maakt helemaal niets uit, de medische controle van de NMBS houdt totaal geen rekening met voorgaande medische onderzoeken.
260689
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

naar het schijnt maakt dit wel uit heb ik gehoord als de medische controle zegt dan uw ogen niet goed zijn en er staat op papier (van het ziekenhuis) dat ze wel gezicht zijn uw ogen kan denmbs daar nix tegen doen
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22506
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

alles verschilt van geval tot geval. je kan nu eenmaal niet echt 1 basisregel stellen aangezien elk medisch geval vrij uniek op zich is. er zijn in zekere zin basisregels maar toch beslist men over elke persoon afzonderlijk.
Plaats reactie