Wat is een P33?

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Juventino

Wat is een P33?

Bericht door Juventino »

Hallo,

Ik doe binnenkort mee voor een examen als administratief-secretaris (intern). Ik ben nu eerste-onderstationschef. Via het ACV weet ik dat er binnenkort een interne proef uitkomt. Misschien nog een raar vraagje, maar wat is een P33? Op overhoringen weet ik dat ze allerhande documentnamen durven vragen. Iemand enig idee voor wat dit formulier juist dient?

mvg
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Wat is een P33?

Bericht door Steven »

P slaagt al zeker op iets rond personeelszaken, 33 is een volgnummer, maar verder kan ik u echter ni helpen sorry
Bartjedj

Re: Wat is een P33?

Bericht door Bartjedj »

Ik dacht, uit mijn eigen recente ervaringen, dat dat het inschrijvingsformulier was om je lid te maken van een vakbond.
Ik heb dit document gekregen vlak voor mijn mondelinge proef. Om geen discussie te starten ga ik hier niet zeggen wat ermee gebeurd is.

BDJ
jumper

Re: Wat is een P33?

Bericht door jumper »

Bartjedj schreef:Ik dacht, uit mijn eigen recente ervaringen, dat dat het inschrijvingsformulier was om je lid te maken van een vakbond.
Ik heb dit document gekregen vlak voor mijn mondelinge proef. Om geen discussie te starten ga ik hier niet zeggen wat ermee gebeurd is.

BDJ
Want wat er mee is gebeurd staat te lezen in een ander topic, en daarin maakt ieder zijn eigen keuze trouwens. :)
ma das iets voor de aandachtige lezers :) 8)
Fles

Re: Wat is een P33?

Bericht door Fles »

Wat is een P33?
Ik denk een Intel processor van zo 1989 ;) (sorry ;) )
Wover

Re: Wat is een P33?

Bericht door Wover »

Hehe zeker niet, het zou wel een Intel Chipset geweest kunnen zijn, aangezien je daar een P35 en X35 enz in hebt.

De Intel processornummering van Intel in 1989 zal 8080 ofzo geweest zijn, daarna 8086, dan 286, 386, 486 en de 586 is de Pentium, waarbij Pentium voor de "5" van 586 staat.

Ondertussen zitten ze ongeveer aan 886 of 986 (als die nummering nog gebruikt zou worden bedoel ik dan ;)).

Maar nu terug on topic! :)
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Wat is een P33?

Bericht door dentheo »

Juventino schreef:Hallo,

Ik doe binnenkort mee voor een examen als administratief-secretaris (intern). Ik ben nu eerste-onderstationschef. Via het ACV weet ik dat er binnenkort een interne proef uitkomt. Misschien nog een raar vraagje, maar wat is een P33? Op overhoringen weet ik dat ze allerhande documentnamen durven vragen. Iemand enig idee voor wat dit formulier juist dient?

mvg
Voor mij is dat een beschermingsgraad voor elektrische toestellen, stofdicht enzo.
Theo
Groeten vanop de Heide
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: Wat is een P33?

Bericht door dekooiker »

Steven schreef:P slaagt al zeker op iets rond personeelszaken, 33 is een volgnummer, maar verder kan ik u echter ni helpen sorry
Toch niet, da's een P130.
Heb dat document hier liggen :D
De trein.
Alleen voor durvers.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Wat is een P33?

Bericht door Steven »

letters slagen altijd op een bepaalde dienst of zo hoor, alle documenten die met een P beginnen hebben altijd iets met personeel, dienst HR of zo te maken, het aantal documenten dat zo bestaat is vrij groot
P39 = aanvraag tot overplaatsing van een personeelslid
P6 = bevel tot overplaatsing van het personeelslid

om twee gekende voorbeelden te geven :wink:
Nekvin

Re: Wat is een P33?

Bericht door Nekvin »

en dat gaat zo door tot een stuk over de 100
paljas

Re: Wat is een P33?

Bericht door paljas »

Nekvin schreef:en dat gaat zo door tot een stuk over de 100

tot over de 200...
P273: dient ingevuld te worden voor prestaties van lastig/gevaarlijk/ongezond werk om zo een extra vergoeding te krijgen
jumper

Re: Wat is een P33?

Bericht door jumper »

Een P135 is geloof ik een document om een reis aan te vragen met topvakantie/sociale mutualiteit :)
Of iets in verband met het ziekenfonds van de spoorwegen
Nekvin

Re: Wat is een P33?

Bericht door Nekvin »

P33 is het stageverslag dat getekend moet worden na een half jaar dienst en na een jaar dienst, dus in de helft en na je stage
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Re: Wat is een P33?

Bericht door e49memling »

Nen Ouwe P ? :mrgreen:
Plaats reactie