Dus ze zijn "allemaal" nodeloos overgekwalificeerd..... de B-cargo machinisten kennen dingen die NIET moeten en omgekeerd....Steven schreef:bestuurder in opleiding kunnen zowel op passagiers of goederen terecht komen, B cargo is een afdeling van de nmbs en dus daar maakt men geen onderscheid in bij het opstellen van die regel.
Alle treinbestuurder vallen onder B holding en niet onder nmbs of infrabel of wie dan ook, het is B holding die ons betaald. dus ongeacht of je met goederen of passagiers aan het rijden bent is voor alle nieuwe mensen (vroeger bestond die regel niet) de 10 jaar van toepassing.
en als ze dan zes maanden NIET met die types rijden is het helemaal weggegooid geld....
Dus iedereen moet gelijk starten zodat nadien de As, Bs en Cs kunnen ontstaan ????
Avontuurlijk aangelegde truckers (tegenhangers van B-cargo) moeten toch ook geen rijbewijs voor bussen (treinstelletjes) hebben ? En ze verdienen zelfs meer dan de gewone buschauffeurs, lijkt mij logisch dat Bcargo ook zoiets organiseert.