Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
blackhaya

Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door blackhaya »

Gisteren mijn mondeling gesprek gehad voor de jury als kandidaat rangeerbestuurder (goed gevoel over het verloop)
Er werd daar nogal regelmatig opmerkingen over mijn leeftijd (46) en mijn niet technische scholing (handel) gemaakt, heb wel 28 jaar op een autofabriek gewerkt en kan zeggen dat ik zeker geen dommerik ben op techniek gebied. Nu had ik van jullie eens je ongezouten en eerlijke mening over de opleiding is het een haalbare kaart of niet ?? en klopt het dat er totaal geen herexamens mogelijk zijn ? dank je

Patrick
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Steven »

opleidings is haalbaar mits de nodige inspanning, examen 1 en 2 is er op of onder, bij 3 en 4 kan je is herkansen. dat gehamer van de jurry heeft gewoon te maken dat ze naar uw motivatie willen polsen alleen jammer van de gebruikte methode soms.
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Bordensteker »

blackhaya schreef:Nu had ik van jullie eens je ongezouten en eerlijke mening over de opleiding is het een haalbare kaart of niet ?? en klopt het dat er totaal geen herexamens mogelijk zijn ? dank je
Hallo? Bent u daar nog?
Ik had ervoor gekozen om je per PB te antwoorden, maar constateer dat mijn antwoord een week ongelezen is gebleven. Ik heb het voorlopig maar weer verwijderd ...
Kennelijk heb je geen verwittiging ingesteld op je email en heb je ook nooit meer ingelogd?? :|
blackhaya

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door blackhaya »

Hoi, sorry dat ik geen antwoord gaf maar ben er ff een weekje tussenuit geweest en heb niet naar de post gekenen nogmaals sorry. Ik had je reactie wel graag gelezen dus als je nog ff de post terug kan posten zou ik je dankbaar zijn. Heb ondertussen mijn uitslag van men mondeling onderhoud gehad en haalde een score van 16/20 en sta op de 4de plaats van de nederlandse kandidaten (wat dit ook wil zeggen ? 4 de van de hoeveel ? )
:) :)
Fles

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Fles »

blackhaya schreef:sta op de 4de plaats van de nederlandse kandidaten (wat dit ook wil zeggen ? 4 de van de hoeveel ? )
Zal ik hem inkoppen? Mwoaah dat zou TE flauw zijn ;)
blackhaya

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door blackhaya »

sorry snap er nog niks van :| :| :| :| :|
Fles

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Fles »

Vraag: 4de van de hoeveel?

iets te goedkoop antwoord: 4de van de vier
Wover

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Wover »

Den Hollander, 't is toch een raar ras hoor...
blackhaya

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door blackhaya »

krijg er nog kop of staart aan op mijn brief staat : U bent de 4de gerangschikt onder de nederlandstalige laureaten en vraag hier uitleg over, dan begrijp ik niet wat er iets te goedkoop antwoord aan is ?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Steven »

blackhaya schreef:krijg er nog kop of staart aan op mijn brief staat : U bent de 4de gerangschikt onder de nederlandstalige laureaten en vraag hier uitleg over, dan begrijp ik niet wat er iets te goedkoop antwoord aan is ?

hoeveel er achter u staan moet je u echt niet aantrekken meestal is dat toch meer als 30 hoeveel er voor u staan is het belangrijkste, dat zijn er maar drie en dat is dus heel positief
Fles

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Fles »

je eigen grappen moeten uitleggen is niet okee :|

Ik staak de strijd ;)
blackhaya

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door blackhaya »

dank je steven :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5318
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Steve »

blackhaya schreef:krijg er nog kop of staart aan op mijn brief staat : U bent de 4de gerangschikt onder de nederlandstalige laureaten en vraag hier uitleg over, dan begrijp ik niet wat er iets te goedkoop antwoord aan is ?
Even uitleggen dan. Eerst en vooral: Fles wilde gewoon even een flauw grapje maken. Jij zei: ik ben vierde, maar ik weet niet van hoeveel. Om de 'flauwe plezante' uit te hangen, wilde Fles zeggen 'van de vier, natuurlijk!' (puur om te lachen dus). Hij vond het zelf té flauw dat hij die grap eerst niet maakte, maar omdat jij dat niet begreep, deed hij het toch.

En nu allemaal in koor: HAHAHA DAT WAS EEN GOEIE, FLES!!! :lol:
Bartjedj

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Bartjedj »

Holland :lol:

BDJ
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: Vraag aan alle Trein en rangeerbestuurders

Bericht door Bordensteker »

Ach, met een grapje heb je altijd het risico dat het net niet goed valt. En op een forum staat het daar dan te staan. Net als mijn eigen wat verbouwereerde reactie toen mijn PB niet geopend werd.
(Toch netjes opgelost, Fles.)

Vierde is een heel mooie plaats! Want men werft momenteel met tientallen aan. Trouwens, 16/20 is ook al iets om de vlag voor uit te steken.

En mijn PB komt er weer aan.
Plaats reactie