mondeling examen

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
barwille

mondeling examen

Bericht door barwille »

ik ben vandaag op mondeling examen geweest. ik heb er geen goed gevoel bij want ze bleven maar vragen stellen over mijn technische kennis welke heel beperkt is. ben ik dan hoogst warschijnlijk niet geslaagd?
Fles

Re: mondeling examen

Bericht door Fles »

Ik denk niet dat iemand hier een zinnig antwoord op kan geven. En zelfs al kan dat wel, dan kun je er nog geen staat op maken. Ik kan nou wel zeggen dat het allemaal wel goed komt, maar stel: straks krijg je te horen dat je gezakt bent, wat dan?

"Ja maar meneer de examenbaas, op Internet zeiden ze dat het wel goed zou komen"? :?:

"Nou bedankt hoor Fles, mooie duikelaar :evil: Volgens jou zou het goedkomen, maar ik ben mooi gezakt! :evil: "? :?:

Kortom: wat wil je met dit topic bereiken?

Overigens hopen we natuurlijk allemaal voor je dat je wel geslaagd bent uiteraard :)
blackhaya

Re: mondeling examen

Bericht door blackhaya »

hallo, ik heb ook geen technische opleiding gehad maar wel 28 jaar op een autofabriek gewerkt en daar heb ik ook wel het één en ander meegepikt van technische informatie, ik kreeg de vraag hoe werkt een elektro motor en welke systemen hangen rond een dieselmotor ? Ik kon deze vragen vrij vlot beantwoorden maar kreeg meer opmerkingen over mijn leeftijd (46) dus dacht ik het ook te kunnen vergeten, tot ik een brief in de bus kreeg met een score van 16/20 en een 4de plaats van de nederlandse kandidaten (wat dat ook moge betekenen 4de van ... ) dus afwachten kan nog goed lopen voor je :) :) :)
barwille

Re: mondeling examen

Bericht door barwille »

ik had gehoopt dat iemand me een beetje zou kunnen geruststellen. maar het zal bang afwachten worden. ook zeiden ze dat ik beter had meegedaan voor treinbegeleider omdat ge daar geen technische kennis nodig hebt.
Plaats reactie