vraagje voor de treinbestuurders hier

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Mister_Q

Bericht door Mister_Q »

nicken schreef:
Mister_Q schreef:Gisteren een infovergadering van de ACOD voor treinbestuurders in Roeselare gehad.

Vanmorgen opgestaan met nog steeds een aantal onduidelijkheden. Vragen waar zij geen antwoord op wisten.

Het volgende: Is er in de opleiding voor TB in de zomerperiode een verlofperiode voorzien van 3 weken? Vanaf eind juni tot half augustus bv.
In het leerplan dat halfweg 2005 is opgesteld was er daar sprake van. Nu zou er af en toe les zijn in de vakantieperiode.
Nu, in Oktober op de infovergadering voor TB's (allereerste keer in Frankrijkstraat), beloofden ze plechtig zwart op wit dat we vakantie zouden hebben in de zomer.

Ik heb dus mijn reis geboekt, dus ik ga er ook vanuit dat deze kan doorgaan. Bestaan er oplossingen in zo'n geval? Kan iemand mij meer duidelijkheid geven?
ken maar 1 oplossing voor zo'n gevallen = annulatieverzekering
Daar weiger ik aan mee te doen. Een annulatie hoeft niet, heb mijn eigen verblijf daar, maar toch... Mijn vrouw en familie gaan al, dus ik blijf zeker niet achter in een apenland waar het snikheet en soms druiperig nat is. Je hebt geen zekerheden hé...

NMBS zal maar moeten plooien aangezien ik alles via een dictafoontje toen heb opgenomen. Al besef ik evengoed dat als zij njet zeggen, dat het ook njet zal zijn...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

als de lessenrooster les voorziet kan jij geen verlof nemen, staat zo in de regels van de opleiding, je gaat al goede excuses moeten aanbrengen om verlof te krijgen, dt lesporgramma ligt op voorhand vast voor iedere klas en is zo te volgen
SExyBAck

Bericht door SExyBAck »

Steven schreef:als de lessenrooster les voorziet kan jij geen verlof nemen, staat zo in de regels van de opleiding, je gaat al goede excuses moeten aanbrengen om verlof te krijgen, dt lesporgramma ligt op voorhand vast voor iedere klas en is zo te volgen
Ok, het ligt mss wel vast maar als je der dan iets over vraagt is er precies wel niemand die der een antwoord op kan geven? Wie, waar, wat wanneer,... enz. Niemand weet da jong.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die lessenrooster van de klas waar jij gaat inkomen word maar op de laatste moment vast gelegd, afhankelijk van de vrij zijnde instructeurs en lokalen die ze ter beschikking hebben
Chrissie

medisch onderzoek TB

Bericht door Chrissie »

Hoi,
iemand die aspecten van het medisch onderzoek voor TB eens kan opsommen ?
Plaats reactie