Aardrijskunde, geschiedenis, onderstationchef

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
WannaBe

Aardrijskunde, geschiedenis, onderstationchef

Bericht door WannaBe »

wwwwwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7270
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Het lijkt me zeker geen slechte zaak, als je bijvoorbeeld de netkaart van de NMBS eens bekijkt. Terug te vinden op hun website.
En geschiedenis: lees je de krant een beetje? Heb je ooit nog gehoord van het begrip 'Koude Oorlog', bijvoorbeeld? Ik denk niet dat ze zullen vragen wie Godfried van Bouillon was, of hoe de conquistador van Mexico heette...
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
paljas

Bericht door paljas »

-wat is de gemiddelde dikte van de aardkorst?
-geef de naam van de presidenten die uitgehouwen zijn in "diene berg" (is da Mt Elmore?)
-Hoeveel inwoners telt Japan?
...
...
...
...


Maak uw vinger maar nat!
lasanjake

Bericht door lasanjake »

Misschien beginnen met de nieuwe spelling eens door te nemen en zeker maken dat je aanwezig bent en wat oplet tijdens de infovergadering vooraf. Voor de rest kun je er niet echt veel aan doen, gewoon een brede algemene kennis hebben. Beetje afweten van politiek, geschiedenis, aardrijkskunde, wiskunde. Wat ze precies allemaal gevraagd hebben weet ik ook niet meer hoor. 't Is intussen 6 maanden geleden.

Veel succes morgen
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

paljas schreef:-geef de naam van de presidenten die uitgehouwen zijn in "diene berg" (is da Mt Elmore?)
...
...
Maak uw vinger maar nat!
Dat is Mt Rushmore, en daar staan Lincoln, Washington, Roosevelt, en nog een andere pee waarvan ik de naam even niet meer weet
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7270
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik heb me ook ongelooflijk zitten opjagen. Bij een van de zinnetjes, waar je de taalfouten moest uithalen, stond geen punt. Ik ben er maar vanuit gegaan, dat het om een vergetelheid ging...
En hoe heet die Belgische basketter bij de Dallas Mavericks? :mrgreen:
Koizumi is de Japanner, trouwens, Hu Jintao en die andere zijn Chinezen. En Marcel Smeets is de huidige Vlaamse bouwmeester, bOb Van Reeth de vorige...
Heb je trouwens het examenreglement (ofte politie van het examen) gelezen? Je mag dus het examenlokaal verlaten om 'naar de koer te gaan', goed hé? :wink:
WannaBe

Bericht door WannaBe »

Diwwwwwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

en awwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
ToniSimoni

Bericht door ToniSimoni »

iemand nog wat vragen die hij wil neerschrijven? :)
ik mag daar zaterdag naar toe.
RhB

Bericht door RhB »

Niet doen zoals iemand die ik gekend heb, en die werkte bij het terziele gegane Sabena. Die was er van overtuigd dat Brussel in Oost-vlaanderen lag :!: :oops: :!:
paljas

Bericht door paljas »

RhB schreef:Niet doen zoals iemand die ik gekend heb, en die werkte bij het terziele gegane Sabena. Die was er van overtuigd dat Brussel in Oost-vlaanderen lag :!: :oops: :!:
Logisch dat het terziele gegaan is met zo'n leeghoofden!
WannaBe

Bericht door WannaBe »

Ewwwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22506
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

WannaBe schreef:En, weet iemand al of hij geslaagd is of niet? IK heb mijn examen de 29ste april afgelegd...het eerste weliswaar...en weet nog steeds niets...rappe kerels... ben eens benieuwd....

cheers,
W.B
dat zou verdomd snel zijn als je nu al een uitslag zou hebben
Plaats reactie