Aardrijskunde, geschiedenis, onderstationchef

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:38, 2 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik ben mijn aangetekende ook vandaag gaan halen. Voor echt verklaren, ik dacht dat dat was afgeschaft? Idem voor een geboorteakte, trouwens...
Jef DH

Bericht door Jef DH »

En, hoe waren de ervaringen bij de NMBS dokter? Als ik me niet vergis, moesten er vele gisteren gaan?
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ah, hier zat die topic.
Awel, ik moet den 31e nog eens weerkomen, dan is de oogarts daar. :cry:
Zag blijkbaar de vleugels van die vlieg niet, of toch niet zoals het zou moeten. Ik weet nu nog steeds niet wat ik behoorde te zien, ik zag gewoon een vlieg met een paar vleugels in rust. Hoorde ik iets anders te zien?
Voor de rest is er geen commentaar gekomen, zelfs niet op mijn gewicht (de kilo's gaan er maar zeer traag af), dus heb ik daar goede hoop op.
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Zat je er ook de 16e? Ik heb tegen een aantal mensen iets (kort) gezegd, maar jou zou ik niet kennen. Ik droeg die cowboyhoed :lol:
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Tot de 31e dan maar.
ToniSimoni

Bericht door ToniSimoni »

geen cowboys gezien, wel de dokter die zo'n kaart met vlieg erop kwam halen voor iemand

en wanneer komt die brief nu... :)
Jef DH

Bericht door Jef DH »

Die zogezegde aanwervingen voor begin september zullen volgens mij niet doorgaan ze. Ik wacht ook nog altijd op de resultaten van het medisch onderzoek.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

De 22e ten laatste moesten die binnengebracht worden in de Frankrijkstraat. Geef ze dan nog een dag voor uit te zoeken wie zo mag komen en wie (nog) niet, een dag om de brieven op te stellen, een dag om ze op de bus te doen, en tel er nog een paar dagen vertraging bij bij de Post. Goed mogelijk dus, dat je morgen je oproepingsbrief krijgt voor pakweg de 3e september...
Jef DH

Bericht door Jef DH »

Ze zullen waarschijnlijk ook nog enkele weken tellen om een eventuele vooropzeg af te handelen.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Jef DH schreef:Ze zullen waarschijnlijk ook nog enkele weken tellen om een eventuele vooropzeg af te handelen.
Er waren er wel behoorlijk wat die geen vooropzeg moesten doen, maar ik weet niet wat de minimale grootte is voor een groep.
Jef DH

Bericht door Jef DH »

Daar heb je een punt ;). Het zal er allemaal vanaf hangen hoe snel ze nieuwe ostch's nodig hebben denk ik.

Hoe wist je dat trouwens van die 22ste?
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Dat hing uit in het lokaaltje van de verpleger :wink: . En aangezien ik daar lang genoeg heb mogen vertoeven, heb ik mijn ogen maar eens goed de kost gegeven. :lol:
Plaats reactie