Aardrijskunde, geschiedenis, onderstationchef

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
ToniSimoni

Bericht door ToniSimoni »

16/20 op mondeling voor mij :)

ook nog niks gehoord van medisch, daar zal wel een brief van volgen zeker?
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Inderdaad. Ze hadden echter ook gezegd dat het medisch onderzoek nog voor het verlof ging zijn :roll:
:wink:
Jef DH

Bericht door Jef DH »

groentje schreef:Inderdaad. Ze hadden echter ook gezegd dat het medisch onderzoek nog voor het verlof ging zijn :roll:
:wink:
Dat die opleiding in september gaat beginnen zou ik ook heel sterk vinden hoor. Ik heb zo eens rondgehoord en blijkt dat ze daar zelf ook niet meer echt zeker van zijn. Ik hoop dat echt dat ze zo vroeg mogelijk beginnen met aanwerven, want ik werk nu met een tijdelijk contract dat over enkele weken afloopt, daarna zal ik waarschijnlijk werkloos blijven tot ik als onderstationschef mag beginnen.

Enfin, als nog iemand informatie heeft, laat het maar weten ;)
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Da's niet zo best. Ach, ik heb het opgegeven een beetje haastige spoed bij de NMBS proberen te bespeuren...
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Overigens, de uitnodiging voor het medische heb ik nog niet ontvangen, wel al een verwelkoming door onze vrienden van de vakbond :twisted:
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de regelmaat waarmee ze brieven versturen is eentje van de spoorweg zelf hoor, moeilijk om uw uurwerk of agena op gelijk te zetten
Jef DH

Bericht door Jef DH »

Steven schreef:de regelmaat waarmee ze brieven versturen is eentje van de spoorweg zelf hoor, moeilijk om uw uurwerk of agena op gelijk te zetten
Ik denk dat ze daar zo een klok hebben die slechts 2 maal per dag juist staat.......omdat ze stil staat
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Dat wordt je dan meegedeeld. Ze gingen rekening proberen houden met je woonplaats, maar dat is dan ook alles wat ik ervan weet.
Tux

Bericht door Tux »

op de infodag voor treinbestuurders/rangeerders zeiden ze dat alle opleidingen in antw doorgaan, tenzij er voldoende mensen in een bepaalde regio zijn om daar een theorie klas te beginnen (bvb 12 mensen omg hasselt). praktijk (simulator) gaat in antwerpen door. hoe het voor andere opleidingen zit weet ik niet.


grtz
WannaBe

Bericht door WannaBe »

wwwwww
Laatst gewijzigd door WannaBe op 16 aug 2007, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik kreeg vandaag een 2e brief van onze vrienden van Transcom, die blijkbaar alles een stuk sneller weten dan wij :roll: . Het medisch onderzoek zou voor augustus zijn, de aanwerving dan in september, inderdaad.
Jef DH

Bericht door Jef DH »

Inderdaad goed nieuws!
Plaats reactie