onderstationchef

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: onderstationchef

Bericht door Steven »

elke situatie is verschillend hoor, het seinhuis van Brussel Zuid ligt naast het station, maar door zijn omvang mag je toch tellen dat je van het perron tot aan het seinhuis 10 minuten mag vrijhouden (afhankelijk of je langs de voordeur of achterdeur naar binnen wil scheelt hem dan twee minuten).

Bij Brussel noord is het eenvoudig en is de ingang te vinden op het perron van spoor 1.
Bij Brugge staat het net naast het stationsgebouw
In Gent staat het iets verder weg van het station en kan je het zien staan naast de vormingsbundels van Gent St. Pieters.
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: onderstationchef

Bericht door groentje »

Verdere aanvullingen: Brussel-Zuid: aan de Zuidgang, Mechelen: spoor 1: Antwerpen-Berchem: voorkant station, Leuven: spoor 1 opzij, Dendermonde: nieuwe blok wordt opgetrokken aan de achterkant, geen directe toegang vanaf het station, Denderleeuw: idem, Antwerpen-Noord: midden in het havengebied, Vorst-Rijtuigen: midden in de bundels, ergens halverwege Vorst-Zuid en Brussel-Zuid, niet echt vlot te bereiken met de trein (of je moest kunnen meeliften met een trein die uitwijkt), Aarschot: aan de achterkant,...
Er is niet altijd evenveel lijn in te trekken, maar de meeste zijn vrij dicht bij het station. Enkele zijn totaal niet te bereiken met het openbaar vervoer, maar die gaan er op termijn uit (Y. Heike, Y. Dudzele, Etterbeek...)
Ghabe

Re: onderstationchef

Bericht door Ghabe »

Ik ben nieuw op deze forum dat ik gevonden heb bij het verzamelen van gegevens voor mijn mondeleing onderhoud van morgen voor te bereiden.

Ik postuleer als onderstationchef.

Was bij het schriftelijke examen geschrokken door het aantal "geweigerde" kandidaten !
matheos

Re: onderstationchef

Bericht door matheos »

succes !



bij mij viel mondeling gedeelte reuze mee. easy.
Ghabe

Re: onderstationchef

Bericht door Ghabe »

Ben geslaagd mmer ken mijn score niet !

Heb het ook niet gevraagd ... :oops:

Nu nog het medisch gedeelte is er daarvoor iets voor te bereiden ?
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: onderstationchef

Bericht door Robin »

Ghabe schreef:Ben geslaagd mmer ken mijn score niet !

Heb het ook niet gevraagd ... :oops:

Nu nog het medisch gedeelte is er daarvoor iets voor te bereiden ?
http://jobs.b-rail.be/main/n/info/medic ... ogical.php

;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ghabe

Re: onderstationchef

Bericht door Ghabe »

Bedankt ! :D

Dacht dat deze testen de eerste module weerpiegelden !

Zal deze inoefenen ! 8)
Danino Rey

Re: onderstationchef

Bericht door Danino Rey »

Aan de medische controle valt weinig voor te bereiden hoor.
Potje plassen, gehoortest, test van het zicht en dan nog een controle door de arts. Een beetje zoals het PMS vroeger.
Plaats reactie