Solliciteren voor het callcenter

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Solliciteren voor het callcenter

Bericht door eagleheart »

hoi,

Een vriend van mij zou graag bij het callcenter van de nmbs werken.
Weet iemand hoe die persoon daarvoor kan solliciteren?

mvg
Domien
Trammist

Re: vraag callcenter.

Bericht door Trammist »

eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: vraag callcenter.

Bericht door eagleheart »

dit heb ik al geprobeerd.
en altijd wordt ge doorverwezen naar despoorwegwervenaan.be
sinds ik die site maanden geleden gecontroleerd heb staat deze vorm van vacatures niet op, dus volgens mij is het callcenter los van de andere vacatures van de nmbs:-)
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: vraag callcenter.

Bericht door kika »

Bel een keer?
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5315
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: vraag callcenter.

Bericht door Steve »

Titel verduidelijkt en verplaatst naar "Werken bij de spoorwegen". Eagleheart, graag iets meer aandacht hieraan besteden.
Galactic

Re: vraag callcenter.

Bericht door Galactic »

Voor het callcenter worden er commercieel bedienden aangeworven. Eind vorig jaar was er een sessie, maar momenteel niet. Begin november 2011 starten pas de opleidingen voor de mensen die eind vorig jaar, begin dit jaar hun examens gedaan hebben.

Het zijn niet uitsluitend comm. bedienden die daar werken, maar toch het meerendeel.
Ik vrees dat er niet direct meer een examen zal uitgeschreven worden. Er worden nu nieuwe mensen opgeleid. En eind dit jaar kunnen contractuele opstellers, exploitatieklerks,... aan een interne proef deelnemen om statutair commercieel bediende te worden. Dus denk ik dat ze eerst hun eigen "reserve" zullen uitputten alvorens nieuwe openbare proeven uit te schrijven.
eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Solliciteren voor het callcenter

Bericht door eagleheart »

dan ga ik eens contact opnemen met een ex-werkcollega van mij. Want die persoon is daar 2 maanden geleden beginnen te werken:-).
Galactic

Re: Solliciteren voor het callcenter

Bericht door Galactic »

eagleheart schreef:dan ga ik eens contact opnemen met een ex-werkcollega van mij. Want die persoon is daar 2 maanden geleden beginnen te werken:-).
Groot gelijk. Misschien kan uw vriend via een andere weg in het callcenter gaan werken. Ik denk niet dat alle aanwervingen via de site spoorwegenwervenaan gebeuren. Wie niet probeert, kan het niet weten. Hoe beter men geïnformeerd is, hoe groter de kans op succes.
Plaats reactie