Examenuitslag betwisten?

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: Examenuitslag betwisten?

Bericht door dekooiker »

Je kan het ook anders bekijken.
Niet teveel tegen schenen schoppen en niet teveel willen opvallen.
Als je goed in bepaalde dingen bent moet je dat zo houden zonder er teveel mee te koop lopen maar zorg wél dat het de chefs eens opvalt.
Zo kan je ergens geraken zonder bazenpoeper te zijn, maar misschien niet hoog genoeg naar uw zin.
De trein.
Alleen voor durvers.
Bimmer

Re: Examenuitslag betwisten?

Bericht door Bimmer »

dekooiker schreef:Je kan het ook anders bekijken.
Niet teveel tegen schenen schoppen en niet teveel willen opvallen.
Als je goed in bepaalde dingen bent moet je dat zo houden zonder er teveel mee te koop lopen maar zorg wél dat het de chefs eens opvalt.
Zo kan je ergens geraken zonder bazenpoeper te zijn, maar misschien niet hoog genoeg naar uw zin.
Ik heb ook een redelijke functie maar dat komt door hard werken. Ik maak al heel m'n leven met iedereen ambras. Ik ben een persoon die altijd z'n gedacht zegt. In de lagere school, middelbaar, tijdens de hogere studies, op de werkvloer ik heb dat altijd gedaan .. voor mij is iedereen gelijk baas of niet. Maar als ik met iemand ambras maak is het met iemand die van zichzelf denkt dat hij of zij een grote rol speelt in de maatschappij en die macht ook wil gebruiken tegen anderen. Tegen de postbode, treinbegeleider, poetsvrouw of whatever ga je mij geen ambras zien maken.

Bij de overheid wordt goed werk niet geapprecieerd hoor. Het merendeel die een of andere baas is bij een overheidsinstelling is persoon die van profiteren z'n hoofdberoep heeft gemaakt. Bij de overheid krijgen de goede elementen niet de beste jobs.
Plaats reactie