Vacatures 2011

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Trammist

Vacatures 2011

Bericht door Trammist »

Heeft iemand hier zicht op de aanwervingen bij de NMBS-groep in de loop van 2011 ?

Ik zit nu in mijn zesde jaar TSO (Multimediale technieken), en ik zou graag bij de NMBS-groep komen werken na juni. Tenminste, als ik geslaagd ben.

Ik kijk regelmatig op de jobsite van de NMBS-groep, maar die geeft uiteraard enkel nu lopende vacatures weer...

Mijn interesse gaat uit naar seingever, maar ik sta ook open voor andere functies. "In onze treinen" zal waarschijnlijk niet gaan, want met mijn diploma kan ik niet voor bestuurder gaan en de job van Begeleider zie ik echt niet zitten, al mijn respect voor onze moedige TBG's.

Mijn vraag is dus: heeft er iemand zicht op toekomstige aanwervingen binnen dit jaar? :)

Met vriendelijke groeten,
Trammist
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Vacatures 2011

Bericht door Shrek »

http://jobs.b-rail.be/main/n/ :wink:

Daar vind je de meest recente informatie :)
Trammist

Re: Vacatures 2011

Bericht door Trammist »

Bedankt... maar die site kende ik (uiteraard) al...

Ik hoor ook graag een geluid van de mensen op ons forum :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Vacatures 2011

Bericht door Steven »

Aanwervingen gebeuren op het principe last minut. Ze gaan nu dus nog echt niet weten hoeveel mensen en voor welke functie ze deze zomer gaan aanwerven. Ze plannen daar meestal enkel op korte termijn om het zo te zeggen. De paar mensen die het eventueel wel kunnen weten werken echter hogerop en laten niet in hun kaarten zien vrees ik.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Vacatures 2011

Bericht door groentje »

Als afgestudeerde TSO-er kan je ook als OSTCH aan de slag. Wellicht heeft die laatste functie iets meer toekomstperspectieven, op termijn wil men immers het aanleggen van reiswegen volautomatisch maken.
Plaats reactie