tb >50

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Tux

Bericht door Tux »

:lol: die is cool :P kga hem erop zetten :wink:

grtz
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Ik moet ook deze zaterdag naar de infodag. Denk echter niet dat ik zal gaan, want ik heb ergens gelezen, dacht ik, dat je maar slechts 1 maal mag mee doen aan de selectietesten voor treinbestuurder? Klopt dit. Ik zou nog even willen wachten hiermee...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

yannickvw schreef:Ik moet ook deze zaterdag naar de infodag. Denk echter niet dat ik zal gaan, want ik heb ergens gelezen, dacht ik, dat je maar slechts 1 maal mag mee doen aan de selectietesten voor treinbestuurder? Klopt dit. Ik zou nog even willen wachten hiermee...
je mag maar 1 maal meedoen voor het huidige bericht zijnde
aangekondigd met bericht 39 H-HR 2006
na een tijdje sluiten ze die proef, de volgende die dan doorgaat word aangekondigd met een aan berichtnr en bijgevolg mag je daar weer aan meedoen, das om te voorkomen da mensen die buizen op slag terug inschrijven en de firma dus nog meer geld gaan kosten (op korte tijd)
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Mja, maar hoe kan je nu buizen en je terug inschrijven? Dan zit men toch al aan het volgende bericht? Er is toch maar één infodag per bericht? Als die is afgesloten start men met de volgende? Of niet?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

yannickvw schreef:Mja, maar hoe kan je nu buizen en je terug inschrijven? Dan zit men toch al aan het volgende bericht? Er is toch maar één infodag per bericht? Als die is afgesloten start men met de volgende? Of niet?
ja klopt maar wat je ni weten is wanneer het volgende aanwervingsbericht is, dan kan over zes maand zijn, maar evengoed over twee jaar dus daar blijf je met een open vraag zitten
bingske

Bericht door bingske »

trainfreak schreef:Succes zou ik zeggen!
En laat ons iets weten of het lukt of niet :wink:
hoi :)

vandaag geschiktheidsproef (geslaagd!) + psychol. test, enz. + gesprek met psycholoog gehad.
nu de jury nog overtuigen (begin september) en door de medische test geraken :)

tux hoe is het jou vergaan? en de anderen?
Tux

Bericht door Tux »

hoi :)

vandaag geschiktheidsproef (geslaagd!) + psychol. test, enz. + gesprek met psycholoog gehad.
nu de jury nog overtuigen (begin september) en door de medische test geraken :)

tux hoe is het jou vergaan? en de anderen?

Alvast proficiat, op naar de volgende ;)
Ik heb een uitnodiging ontvangen voor de 1e proeven (geschiktheid & psycho) voor maandag 28/08. Hopen dat het een beetje meevalt, indien je me wat tips kan geven of wat uitleg mag dat altijd hoor :D :D
ik zit er zo mee in mijn hoofd.. wat ik daar ga meemaken enzo :oops:


grtz
.Pieter

Bericht door .Pieter »

Memory spelen en uw tafels eens goed oefefen ...
Voor de rest goed kalm blijven !
Die test op treinbestuurder.be is goed vergelijkbaar.

Voor de jury kan je al je voorbereiden op de standaardvragen
- Waarom wilt u tb worden
- Hoe ben je in aanraking gekomen met het beroep enz...
En op de situatievragen geef je het antwoord zoals "het hoort te zijn".
vb: gesloten overweg en je bent gehaast, ga je slalommen... :roll:

Na de jury is het wachten, ben op 18/07 voor de jury mogen verschijnen, de punten voor rangeerbestuurder lagen een dikke week later al in de bus. De brieven met de uitslag van treinbestuurder zijn nog niet verstuurd.
Nog vragen Tux?
Tux

Bericht door Tux »

Bedankt .Pieter voor de info :wink: kga me er toch wel wat op voorbereiden. opt moment geen vragen meer :lol:


btw: diepenbeek? :o ook een lijn 34'er 8)
Plaats reactie