Solliciteer voor TB bij de RhB tot 20 april.

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Solliciteer voor TB bij de RhB tot 20 april.

Bericht door Steven »

Er loopt momenteel een actie waarbij de eerste prijs = een weekje mee als treinbestuurder bij de RhB.

Hier inschrijven zou ik dus zeggen.

Er zijn 10 dagpassen 1e klasse van de Rhätische Bahn te winnen. Met een beetje geluk rijd jij binnenkort over hoge viaducten en langs gletsjers over het UNESCO-Werelderfgoedtraject van de Rhätische Bahn.
Waarde: € 1.330,-
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Solliciteer voor TB bij de RhB tot 20 april.

Bericht door kika »

Hier zou ik zeggen. Bedankt voor de tip. Wel jammer dat er niet bijstaat of het voor 2 personen is, de prijs.
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: Solliciteer voor TB bij de RhB tot 20 april.

Bericht door Bordensteker »

Steven, in de link in jouw post staat een letter teveel achteraan (htmll).
De link van kika is wel juist.

De Zwitserse site lijkt momenteel slecht in elkaar te zitten ...
Ten eerste valt het op dat er bij alle kandidaten een motivering staat, die begint met de vaste tekst:
"Als ik niet gekozen word, mist Graubünden een: ... "

Deze aanhef suggereert dat de kandidaten een motivering hebben moeten omschrijven die aansluit bij die acht woorden. Maar dat klopt hier echt bij niemand, en als je kijkt naar de zgn. sollicitatieprocedure dan wordt duidelijk hoe dat komt: de vraag wordt daar gewoon heel anders gesteld:
"Ik ben geschikt voor deze baan omdat ... "


Ten tweede kan ik wel bij het sollicitatieformulier komen, maar niet bij de pagina waar ik mijn stem op de reeds ingeschreven kandidaten kan uitbrengen: ik kom steeds op de pagina met het overzicht van de tot nu toe meest gewaardeerde kandidaten, maar nergens is te zien waar en hoe je kunt "beoordelen".
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Solliciteer voor TB bij de RhB tot 20 april.

Bericht door Steven »

Dank u om het foutje te melden, om te kunnen stemmen moet je uzelf ook aanmelden, stemmende mensen kunnen nu eenmaal ook winnen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Solliciteer voor TB bij de RhB tot 20 april.

Bericht door Steven »

kika schreef:Hier zou ik zeggen. Bedankt voor de tip. Wel jammer dat er niet bijstaat of het voor 2 personen is, de prijs.
Zover ik begrepen heb is de prijs altijd voor 1 persoon. De reeds uitgereikte prijzen in een vorige editie vermelden 1 naam als winnaar. Al is elke prijs op zichzelf wel uniek en anders te bekijken natuurlijk. Het gaat om de volledige belevenis het is niet echt dat je een vakantie of citytrip wint.
Plaats reactie