Sollicitatieprocedure TBG

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
OO-MSS

Sollicitatieprocedure TBG

Bericht door OO-MSS »

Beste

Lang geleden dat ik nog eens hier ben geraakt :( Ondertussen al afgestudeerd en zag de vacature van TBG staan, en had tog een paar vraagsjes?

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure als TBG, Kan men eens je in FN of FMBZ begonnen bent makkelijk verplaatsing aanvragen naar depots zoals bijv. FDN/FGRA/FGSP/LK... en na hoeveel jaar kom je in aanmerking voor eerste treinbegeleider te zijn?


Grtjs
Marc
Darko

Re: Sollicitatieprocedure TBG

Bericht door Darko »

OO-MSS schreef:Beste

Lang geleden dat ik nog eens hier ben geraakt :( Ondertussen al afgestudeerd en zag de vacature van TBG staan, en had tog een paar vraagsjes?

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure als TBG, Kan men eens je in FN of FMBZ begonnen bent makkelijk verplaatsing aanvragen naar depots zoals bijv. FDN/FGRA/FGSP/LK... en na hoeveel jaar kom je in aanmerking voor eerste treinbegeleider te zijn?


Grtjs
Marc
1st wordt je uitgenodigt voor de informatiesessie met daaropvolgend een test frans.

Dan volg een mondeling onderhoud
gevolgd door medisch onderzoek.


Meestal begint ge in antwerpen. en overplaatsen erna tgoh.. wachten op open plaatsen hé :)
groentje
Berichten: 7269
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Sollicitatieprocedure TBG

Bericht door groentje »

Je overplaatsing vragen gaat in elk geval heel erg vlot, er zijn er die nog tijdens hun opleiding hun overplaatsing vragen. Maar inderdaad, vooraleer je die dan ook krijgt, ben je nog wel even bezig, meestal. :mrgreen:
ikke

Re: Sollicitatieprocedure TBG

Bericht door ikke »

Ik heb de stap ook gewaagd! Wacht nu op een bericht om naar Brussel te mogen komen. Ben wel benieuwd wat dat Frans gaat worden. Heb wel een goede basis... Hoop dat dat volstaat? Verder heb ik wel een goede achtergrond waardoor ze mij dus wel moeten aannemen. Lol... :) Komt wel goed.
Plaats reactie