tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Nielso

Re: tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Bericht door Nielso »

hallo,
Ik dacht hierop te reageren omdat ik hier al redelijk wat gelezen heb over het sollicitatiegesprek.
Maar zijn er nog andere technische aspecten waar ik me over kan informeren op het forum of opzoeken op internet ?
De functie spreekt me erg aan, ook de technische kant maar zoveel op de hoogte ben ik nog niet daarvan, maar een mens kan maar bijleren en ik zou inderdaad wel willen weten hoe het allemaal in zen werking gaat (:.
Nu wacht ik nog op de brief met de uitnodiging voor het gesprek (dit zal wel nog enkele weken duren, aangezien de testen vorige vrijdag waren).
Kwestie van goed voorbereid naar het gesprek te gaan :p
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Bericht door dentheo »

Theo
Groeten vanop de Heide
Gerd

Re: tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Bericht door Gerd »

Kijk ook eens op http://www.rijdendpersoneel.be.
Ik heb daar ook een topic geopend met dezelfde titel en daar staat ook in hoe mijn gesprek enzo verlopen is!

groeten Gerd
Nielso

Re: tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Bericht door Nielso »

Ok zeer erg bedankt ik zal me kunnen bijwerken :P
Het gaat plots wel snel ik mag nu donderdag al gaan voor het interview :shock:
Gerd

Re: tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Bericht door Gerd »

Succes!

Misschien je ervaring hier neerschrijven na afloop, zodat toekomstige kandidaten er ook een beter zicht op hebben.
Nielso

Re: tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Bericht door Nielso »

Gerd schreef:Succes!

Misschien je ervaring hier neerschrijven na afloop, zodat toekomstige kandidaten er ook een beter zicht op hebben.
Bedankt!
Dat zal ik zeker doen :!:
Nielso

Re: tips sollicitatiegesprek Operator Bestuurder Infra

Bericht door Nielso »

Zo dat is achter de rug.
De jury bestond uit 3 personen iemand van Infrabel, NMBS-holding en psycholoog.
Er werden niet echt technische vragen gesteld behalve wat ik wist van stroom, weerstand en spanning. En wat je verteld moet je uiteraard uitleggen.
Er werden eerder dingen gevraagd over de infosessie (dus voor wie komt zeker noteren als je naar de sessie gaat) en over de opleiding (deze was ook besproken in de infosessie).
Verder persoonlijke vragen, of de uren je niet afschrikken en is dit te combineren met je hobby, welke sectie je graag wou bovenleiding, tractie of sporen.
Het viel best mee, je bent beter iets meer voorbereid dan te weinig.
Zodat je niet voor verassingen komt te staan en iets uit je duim moet zuigen (wat je ook nooit moet doen).
Zo heb ik mijn fysica enzo terug bovengehaald van onder het stof om terug mee te zijn met de zaak.
Nu is het afwachten tot dat ik het resultaat weet.
Let's hope it will be good ! (and it was :P)
Plaats reactie