loon bediende securrail

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
joachim

loon bediende securrail

Bericht door joachim »

Weet er iemand wat het nettoloon is van beginnend bewakingsagent.
is voor mijn broer die nu bij securitas werkt.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5326
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: loon bediende securrail

Bericht door Steve »

Verplaatst naar van "Vragenhoekje" naar "Werken bij de spoorwegen".

(ik hoop trouwens wel dat je broer "Securail" juist zal spellen, dat helpt altijd om er een loon tout court te verdienen... :P )
Darko

Re: loon bediende securrail

Bericht door Darko »

Als hij al gesolliciteerd heeft dan is het goed. Er is pas een ronde begonnen.. Zoniet dan zal het toch geduld hebben zijn.. Deze worden maar 1 keer om de x aantal jaar georganiseerd. wat het loon betreft zal ik het u direct kunnen zeggen se.

Gerekend op een 36 urenweek zonder allerhande premies is dit bij het begin per maand NETTO

1342,81

na 4 jaar wordt dit opgetrokken tot 1579,79 Netto per maand gerekend op 36u/week

nachturen is + 3,59 euro per uur
Zaterdag is + 3,41 per uur
Zondag is dubbelbetaald.


Ohjah dus de bedragen zijn op 36uur gerekend terwijl je 40uur per week doet (3x8 systeem met 5 dagen per week werken)

Deze extra uren zijn immers niet betaald :) dit wordt jaarlijks gecompenseerd met 13 extra 'verlofdagen' genaamd compensatiedagen.

Als uw broer nog vragen heeft ofzo. Hij mag ze gerust stellen. hier of per privébericht.
groentje
Berichten: 7284
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: loon bediende securrail

Bericht door groentje »

Om het nog een beetje ingewikkelder te maken, nachturen zijn van 20u tot 8u, maar worden alleen maar geteld als je aan minimum 2 uur komt (beginnen om halfzeven 's ochtends, en je krijgt geen nachtpremie, een halfuurtje vroeger: 2u nachtpremie.)
Darko

Re: loon bediende securrail

Bericht door Darko »

groentje schreef:Om het nog een beetje ingewikkelder te maken, nachturen zijn van 20u tot 8u, maar worden alleen maar geteld als je aan minimum 2 uur komt (beginnen om halfzeven 's ochtends, en je krijgt geen nachtpremie, een halfuurtje vroeger: 2u nachtpremie.)
Inderdaad groentje. maar het is wel zo dat je die altijd hebt.. Zoals ik al zei.. het is 3x8:

06-14 (2 nachturen)
14-22 (2 nachturen)
22-06 (8 nachturen)
groentje
Berichten: 7284
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: loon bediende securrail

Bericht door groentje »

Misschien bij Securail, dat weet ik niet. Bij het seinhuispersoneel of het loketpersoneel zijn er hier en daar afwijkende shiften, met de gekende gevolgen.
Darko

Re: loon bediende securrail

Bericht door Darko »

groentje schreef:Misschien bij Securail, dat weet ik niet. Bij het seinhuispersoneel of het loketpersoneel zijn er hier en daar afwijkende shiften, met de gekende gevolgen.
Bij securail normaal alleen volgens die uren.
Plaats reactie