Nmbs Logistics

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Nmbs Logistics

Bericht door dentheo »

En dan kunnen ze nog een draaischijf gebruiken op Antw Noord, want al dat "driehoeken" als de verkeerde in onderhoud moet.... :lol: :lol:
Er zal snel een "business case" zijn voor het afnemen en vervangen.
Alhoewel op welke "berg" hebben wij die dubbele 2x27 nodig ?
Theo
Groeten vanop de Heide
robby_r

Re: Nmbs Logistics

Bericht door robby_r »

Maar momenteel is het ombouwen van GF-koppeling terug naar schroefkoppeling te duur, zo zegt men op het Noord ;)
Eventueel allebei tegelijk op onderhoud zenden? :d
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Nmbs Logistics

Bericht door dentheo »

robby_r schreef:Maar momenteel is het ombouwen van GF-koppeling terug naar schroefkoppeling te duur, zo zegt men op het Noord ;)
Eventueel allebei tegelijk op onderhoud zenden? :d
Dat zal nog lukken , maar gaan ze ook netjes beide "in panne" vallen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
robby_r

Re: Nmbs Logistics

Bericht door robby_r »

nja dan zal je wrs 1 loc in panne hebben en eentje die niet kan rijden omdat de ander in panne is :p

gohja, ze zullen et wel oplossen zeker :)
option

Re: Nmbs Logistics

Bericht door option »

Louter ter informatie (ik doe niet mee aan de selectietesten), maar hoeveel vakantiedagen
hebben jullie eigenlijk bij nmbs logistics?

Indien je in de regio Gent woont, hoe groot is de kans dat je regelmatig naar Antwerpen of elders
moet om je werkdag te beginnen? Want ik neem aan dat dit één van de redenen is waarom
je een bedrijfswagen krijgt?

[Ik moet wel erkennen dat het totale salarispakket een stukje beter is dan bij de nmbs. Hoger basisloon, hogere premies,
maaltijdcheques van 7€, bedrijfswagen,... ]
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Re: Nmbs Logistics

Bericht door Mechanik »

option schreef:Louter ter informatie (ik doe niet mee aan de selectietesten), maar hoeveel vakantiedagen
hebben jullie eigenlijk bij nmbs logistics?

Indien je in de regio Gent woont, hoe groot is de kans dat je regelmatig naar Antwerpen of elders
moet om je werkdag te beginnen? Want ik neem aan dat dit één van de redenen is waarom
je een bedrijfswagen krijgt?

[Ik moet wel erkennen dat het totale salarispakket een stukje beter is dan bij de nmbs. Hoger basisloon, hogere premies,
maaltijdcheques van 7€, bedrijfswagen,... ]
voor dat iets betere salarispakket vraagt men wel dat je 13-uurs diensten zal kloppen aanvaard dat er minstens 1 uur extra flexibiliteit aan je dienst ingecalculeerd mag worden, dat je op een andere plaats begint als je depot waarvan de eerste 30 min van je verplaatsingstijd niet gerekend wordt als zijnde arbeidstijd, zowel in het heen als terug gaan, dat je aanvaard dat er 1maal per week maar een interval van 9 uur hebt tussen einde en begin dienst ....
en dit is nog niet eens alles ....
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Nmbs Logistics

Bericht door dentheo »

Ja het leven van en "trucker" is anders ....
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie