Aanwerving bankwerker

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door HLE 2302 »

Robin schreef:een tip voor in het vervolg, duid enkel aan waar je naar toe wilt. Geen 2de keuzes ;).
Daardoor ben ik zelf naar Mechelen gemoeten jaren geleden terwijl ik Antwerpen-Noord als 1ste keuze had.
Maar als je maar één keuze aan duid, is de kans dat je langer moet wachten ook groter ...
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door Robin »

HLE 2302 schreef:
Robin schreef:een tip voor in het vervolg, duid enkel aan waar je naar toe wilt. Geen 2de keuzes ;).
Daardoor ben ik zelf naar Mechelen gemoeten jaren geleden terwijl ik Antwerpen-Noord als 1ste keuze had.
Maar als je maar één keuze aan duid, is de kans dat je langer moet wachten ook groter ...

hangt er vanaf hoeveelste je gerangschikt staat, als je 1ste of 2de staat maakt dat niet zoveel uit ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door HLE 2302 »

Robin schreef:
HLE 2302 schreef:
Robin schreef:een tip voor in het vervolg, duid enkel aan waar je naar toe wilt. Geen 2de keuzes ;).
Daardoor ben ik zelf naar Mechelen gemoeten jaren geleden terwijl ik Antwerpen-Noord als 1ste keuze had.
Maar als je maar één keuze aan duid, is de kans dat je langer moet wachten ook groter ...

hangt er vanaf hoeveelste je gerangschikt staat, als je 1ste of 2de staat maakt dat niet zoveel uit ;)
Ik vind het persoonlijk toch beter van meerdere keuzes aan te duiden hoor.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door Steven »

voor de meeste functies is het handig meerdere keuzes op te geven, zorgt er voor dat uw kansen verhogen en het komt goed over bij de diensten HR als je enige flexibiliteit toont :-).
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door Robin »

En de kans lopen als je in Mechelen woont dat je elke dag naar Hasselt kunt wetende dat er achter uw hoek de CW is? Ik heb mijn les 1 keer geleerd ermee en raad het niemand aan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door Steven »

nochtans alle treinbestuurders die naar oost of west vlaanderen willen en die in antwerpen of brussel zitten vragen meestal zelfs drie depots aan, hun grootste voorkeur eerst en dan de rest, als ze al in gent brugge of kortrijk geraken zijn die al heel blij door de gespaarde km's :-).
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door Robin »

Steven schreef:nochtans alle treinbestuurders die naar oost of west vlaanderen willen en die in antwerpen of brussel zitten vragen meestal zelfs drie depots aan, hun grootste voorkeur eerst en dan de rest, als ze al in gent brugge of kortrijk geraken zijn die al heel blij door de gespaarde km's :-).
bij sedentair personeel kan je maar 1 overplaatsing tegelijk kiezen, geen meerdere.
Bij de aanwerving van TB word ook al vermeld dat je zal beginnen in Antwerpen of Brussel, dus dat weet je op voorhand. Bij de werkplaatsen kan je kiezen dus best ineens de goede kiezen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Aanwerving bankwerker

Bericht door Steven »

bij ons doen ze ook maar 1 aanvraag hoor, ze moeten gewoon een voorkeur meegeven en als ik me niet vergis is dit ook max 3 stuks.
Plaats reactie