Pagina 2 van 3
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 28 jul 2012, 11:53
door Retard
308: Laatste spot: 27/07/2012 te Brussel-Centraal (Retard)
309: Laatste spot: 27/07/2012 te Denderleeuw (Retard)
391: Laatste spot: 27/07/2012 te Denderleeuw (Retard)
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 18 aug 2012, 01:16
door Retard
383: Laatste spot: 17/08/2012 te Izegem.
Hij passeerde daar alleen als E819.
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 18 aug 2012, 11:08
door rvdborgt
Steven schreef:Natuurlijk, het volstaat de homologatieproef voor het Nederlandse net te ondergaan en de nodige attesten te bekomen.
Klopt, maar iets in me zegt dat dat nog een tijdje gaat duren, aangezien ze ook al een paar jaar wachten om dat met het materieel te doen dat TBL1+ heeft gekregen.
Groetjes,
Rian
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 19 aug 2012, 08:44
door Mechanik
er zal geen nieuwe homologatieproef gebeuren, voor de 800'en uitgerust met TBL1+, omdat het systeem niet conform de europese richtlijnen is ... als er homologaties gaan gebeuren in de toekomst ivm veiligheidssystemen dan zal het ETCS zijn ... dus nog even wachten op de DESIRO's ....
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 20 aug 2012, 14:58
door Retard
308: Laatste spot: 27/07/2012 te Brussel-Centraal (Retard)
309: Laatste spot: 27/07/2012 te Denderleeuw (Retard)
311: Laatste spot: 25/06/2012 te Denderleeuw (Stijn91)
313: Laatste spot: 20/07/2012 te Luik-Guillemins (Retard)
315: Laatste spot: 23/07/2012 te Edingen (hle2127)
324: Laatste spot: 12/06/2012 te Leuven (Lukas)
378: Laatste spot: 23/07/2012 te Edingen (hle2127)
383: Laatste spot: 17/08/2012 te Izegem (Retard)
391: Laatste spot: 27/07/2012 te Denderleeuw (Retard)
180
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 20 aug 2012, 17:35
door TrainzDr3ver
308: Laatste spot: 11/08/12 te Eppegem (TrainzDr3ver)
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 22 aug 2012, 21:35
door BVG1988
Ik heb vandaag de gemoderniseerde 328 gezien vandaag in Denderleeuw op de IC L 2315. Deze is dus terug in dienst.
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 23 aug 2012, 13:57
door Stef
380: Laatste spot: 22/08/2012 te Sint-Niklaas
Was samen met een andere break op weg om een ICL te verzekeren.
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 03 sep 2012, 00:26
door Retard
391: Laatste spot: 02/09/2012 te Denderleeuw (Retard)
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 05 sep 2012, 13:50
door Stijn91
309: Laatste Spot: 05/09/2012 te Etterbeek (Stijn91)
317: Laatste Spot: 05/09/2012 te Etterbeek (Stijn91)
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 09 sep 2012, 00:24
door Retard
391: Laatste spot: 08/09/2012 te Lichtervelde (Retard)
Hij deed de 3619.
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 09 sep 2012, 08:30
door Merijn
Is de 3619 normaal geen MS96?
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 09 sep 2012, 15:40
door TrainzDr3ver
317: Laatste Spot: 07/09/2012 te Brussel-Noord (TrainzDr3ver)
315: Laatste Spot: 07/09/2012 te Bosvoorde (TrainzDr3ver)
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 10 sep 2012, 00:46
door Retard
Merijn schreef:Is de 3619 normaal geen MS96?
Klopt, maar die dag niet.
Overigens stond de 391 vandaag in de bundel van Gent:
391: Laatste spot: 09/09/2012 te Gent-Sint-Pieters (Retard)
Re: gemoderniseerde breaks
Geplaatst: 10 sep 2012, 21:01
door henk207
313: Laatste spot: Antwerpen Centraal (10/09)
328: Laatste spot: Antwerpen Centraal (10/09)