HLE 18 & 19
Moderator: Stef
Re: HLE 18 & 19
1903: Laatste spot: 23/12/2012 te Brugge (Retard) - op E541
Overigens nog eens vermelden dat vrijdag de 1854 moest gedepanneerd worden door de 2112
Overigens nog eens vermelden dat vrijdag de 1854 moest gedepanneerd worden door de 2112
Re: HLE 18 & 19
1876: Laatste spot: 24/12/2012 te Brugge (Retard) - op E516
1903: Laatste spot: 24/12/2012 te Brugge (Retard) - op E517
1903: Laatste spot: 24/12/2012 te Brugge (Retard) - op E517
Re: HLE 18 & 19
1831: Laatste spot: 25/12/2012 te Oostende (Retard)
1895: Laatste spot: 25/12/2012 te Oostende (Retard) - op E539
De 1895 of zijn stuurrijtuig moet blijkbaar problemen gehad hebben. Hij werd afgekoppeld en vervangen in Oostende.
1895: Laatste spot: 25/12/2012 te Oostende (Retard) - op E539
De 1895 of zijn stuurrijtuig moet blijkbaar problemen gehad hebben. Hij werd afgekoppeld en vervangen in Oostende.
Re: HLE 18 & 19
1802: Laatste spot: 26/12/2012 te Gent-Sint-Pieters (nmbs820)
1812: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1823: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1824: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1830: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1852: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1866: Laatste spot: 26/12/2012 te Gent-Sint-Pieters (nmbs820)
1875: Laatste spot: 26/12/2012 te Gent-Sint-Pieters (nmbs820)
1872: Laatste spot: 26/12/2012 te Oostende (nmbs820)
1879: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1880: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1882: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1887: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1889: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1903: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1907: Laatste spot: 26/12/2012 te Oostende Bundel (nmbs820)
1812: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1823: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1824: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1830: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1852: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1866: Laatste spot: 26/12/2012 te Gent-Sint-Pieters (nmbs820)
1875: Laatste spot: 26/12/2012 te Gent-Sint-Pieters (nmbs820)
1872: Laatste spot: 26/12/2012 te Oostende (nmbs820)
1879: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1880: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1882: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1887: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1889: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1903: Laatste spot: 26/12/2012 te Brussel-Noord (nmbs820)
1907: Laatste spot: 26/12/2012 te Oostende Bundel (nmbs820)
Re: HLE 18 & 19
1872: Laatste spot: 26/12/2012 te Oostende (Retard)
1873: Laatste spot: 26/12/2012 te Oostende (Retard) - op E543
De 1872 of zijn M4's moeten blijkbaar problemen gehad hebben, want hij was afgeschaft.
Toen we van de kerstmarkt van Brussel kwamen vroeg Opa aan de treinmachinist of dat hij liever met het nieuw materieel reed. Waarop deze promt antwoordde: "Belange niet, jong, dat oud. Je kan daar veel meer aan chippoteren!"
1873: Laatste spot: 26/12/2012 te Oostende (Retard) - op E543
De 1872 of zijn M4's moeten blijkbaar problemen gehad hebben, want hij was afgeschaft.
Toen we van de kerstmarkt van Brussel kwamen vroeg Opa aan de treinmachinist of dat hij liever met het nieuw materieel reed. Waarop deze promt antwoordde: "Belange niet, jong, dat oud. Je kan daar veel meer aan chippoteren!"
Re: HLE 18 & 19
1903: Laatste spot: 27/12/2012 te Brugge (Retard) - op E521
Deze trein werd vers klaargezet uit de bundel van Oostende. Er waren echter problemen met de locomotief, want we schommelden tussen Oostende en Zandvoorde de ganse tijd tussen niet rijden en 5 km/h rijden.
Een man in ons rijtuig liet het hier niet bij en ging verhaal bij het treinbegeleidingspersoneel, want hij had gevraagd of de 521 of de IC G die 19 min. later vertrekt eerst zou vertrekken en zijn frustratie was groot toen hij 'den Antwerpen' zat passeren op een ander spoor, terwijl onze locomotief niet rapper dan 5 km/h kon.
Toen hij terugkwam zij hij: "Ik ga daar naar toe en zie ze denken: wat is het nu weer en ik doe mijn verhaal tegen hun, maar ze gebaarden van de domme. Maar weet je: ze staan daar met VIER in het donker bij dienen bestuurder met enkel een taslampke! Misschien waren ze wel aan het neuken!"
Nadat we op volle snelheid kwamen is de treinbegeleider dan persoonlijk komen vertellen dat er problemen waren met de locomotief "die vanachter hangt" "en onze bestuurder zit vanvoor".
Deze trein werd vers klaargezet uit de bundel van Oostende. Er waren echter problemen met de locomotief, want we schommelden tussen Oostende en Zandvoorde de ganse tijd tussen niet rijden en 5 km/h rijden.
Een man in ons rijtuig liet het hier niet bij en ging verhaal bij het treinbegeleidingspersoneel, want hij had gevraagd of de 521 of de IC G die 19 min. later vertrekt eerst zou vertrekken en zijn frustratie was groot toen hij 'den Antwerpen' zat passeren op een ander spoor, terwijl onze locomotief niet rapper dan 5 km/h kon.
Toen hij terugkwam zij hij: "Ik ga daar naar toe en zie ze denken: wat is het nu weer en ik doe mijn verhaal tegen hun, maar ze gebaarden van de domme. Maar weet je: ze staan daar met VIER in het donker bij dienen bestuurder met enkel een taslampke! Misschien waren ze wel aan het neuken!"
Nadat we op volle snelheid kwamen is de treinbegeleider dan persoonlijk komen vertellen dat er problemen waren met de locomotief "die vanachter hangt" "en onze bestuurder zit vanvoor".
Re: HLE 18 & 19
1869: Laatste spot: 29/12/2012 te Oostende (Retard) op E544
Mijn pa was naar zijn werk geweest met een Chrismas-Deal Eerste klasse, maar deze was niet geknipt. Dan heb ik dat biljet 'gerecycleerd' en ook maar in eerste klasse gezeten
Mijn pa was naar zijn werk geweest met een Chrismas-Deal Eerste klasse, maar deze was niet geknipt. Dan heb ik dat biljet 'gerecycleerd' en ook maar in eerste klasse gezeten
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: HLE 18 & 19
1909: Laatste spot: 29/12/12 te Zaventem (TrainzDr3ver)
1912: Laatste spot: 29/12/12 te Zaventem (TrainzDr3ver)
1912: Laatste spot: 29/12/12 te Zaventem (TrainzDr3ver)
Re: HLE 18 & 19
1880: Laatste spot: 29/12/2012 te Sint-Niklaas Oost (Stef)
Blijkbaar is er geen nodeloze ledige rit meer naar Dendermonde bij aankomst van de IC 2314. Die ram staat nu gewoon heel het weekend in Sint-Niklaas Oost. Dit omdat de ochtendrit van Dendermonde naar Sint-Niklaas (waar deze ram de IC 2329 verzekert) afgeschaft is met de nieuwe dienstregeling.
Blijkbaar is er geen nodeloze ledige rit meer naar Dendermonde bij aankomst van de IC 2314. Die ram staat nu gewoon heel het weekend in Sint-Niklaas Oost. Dit omdat de ochtendrit van Dendermonde naar Sint-Niklaas (waar deze ram de IC 2329 verzekert) afgeschaft is met de nieuwe dienstregeling.
Re: HLE 18 & 19
1921: Laatste spot: 30/12/2012 te Brugge (Retard)
De loc die het droogste jaar ooit vertegenwoordigt sinds het KMI in 1833 met zijn metingen begon, ging E1521 verzekeren.
De loc die het droogste jaar ooit vertegenwoordigt sinds het KMI in 1833 met zijn metingen begon, ging E1521 verzekeren.
Re: HLE 18 & 19
1873: Laatste spot: 03/01/2013 te Brugge (Retard) - op E521
1874: Laatste spot: 03/01/2013 te Oostende (Retard) op E543
1874: Laatste spot: 03/01/2013 te Oostende (Retard) op E543