offpeak unlimited dag 1
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34
offpeak unlimited dag 1
hoi,
eergisteren een 520 km tripje gemaakt in d'Ardennen tot Kautenbach zelfs een slordige 8 uur en half in de trein
en op alle trajecten werd er gecontroleerd
M7 wagons zijn zalig, alle andere treinen vaak een Desiro ... (lang lang geleden de dieseltreinen op lijn 42 en 43 waren toch andere reiservaring)
Duffel 4 Brussel-Noord 09h04 09h45 S1 1780
Brussel-Noord 3 Liège-Guillemins 10h07 10h59 IC 508
Liège-Guillemins 5 Kautenbach 11h07 12h59 IC 5311
Kautenbach 2 Rivage 14h00 15h32 IC 5335
Rivage 2 Marloie 15h43 16h24 L 5564
Marloie 3 Brussel-Noord 16h39 18h17 IC 2138
Brussel-Noord 11 Duffel 18h20 18h56 S1 (5 minuten vertraagd)
nog zo 4 dagen kriskras door België geprogrammeerd , volgende trip terug d'Ardennen Dinant, Bertrix, Athus, Arlon en terug naar Duffel
spoorse groeten Erwin
eergisteren een 520 km tripje gemaakt in d'Ardennen tot Kautenbach zelfs een slordige 8 uur en half in de trein
en op alle trajecten werd er gecontroleerd
M7 wagons zijn zalig, alle andere treinen vaak een Desiro ... (lang lang geleden de dieseltreinen op lijn 42 en 43 waren toch andere reiservaring)
Duffel 4 Brussel-Noord 09h04 09h45 S1 1780
Brussel-Noord 3 Liège-Guillemins 10h07 10h59 IC 508
Liège-Guillemins 5 Kautenbach 11h07 12h59 IC 5311
Kautenbach 2 Rivage 14h00 15h32 IC 5335
Rivage 2 Marloie 15h43 16h24 L 5564
Marloie 3 Brussel-Noord 16h39 18h17 IC 2138
Brussel-Noord 11 Duffel 18h20 18h56 S1 (5 minuten vertraagd)
nog zo 4 dagen kriskras door België geprogrammeerd , volgende trip terug d'Ardennen Dinant, Bertrix, Athus, Arlon en terug naar Duffel
spoorse groeten Erwin
Re: offpeak unlimited dag 1
Er word zoals gewoonlijk geen reclame voor gemaakt wat ik wel heel jammer vind. De pas is enkel via de app beschikbaar en is 30 dagen geldig. Ondanks het lijkt op een vrijkaart België moet je ten alle tijden wel een traject ingeven. Maar stel dat je midden uw trip veranderd van gedacht kan je alsnog een nieuw traject aanmaken. Ik heb er 1 voor 1e klasse en het is €89.railtravelmanager schreef: ↑03 aug 2023, 12:14 hoi,
eergisteren een 520 km tripje gemaakt in d'Ardennen tot Kautenbach zelfs een slordige 8 uur en half in de trein
en op alle trajecten werd er gecontroleerd
M7 wagons zijn zalig, alle andere treinen vaak een Desiro ... (lang lang geleden de dieseltreinen op lijn 42 en 43 waren toch andere reiservaring)
Duffel 4 Brussel-Noord 09h04 09h45 S1 1780
Brussel-Noord 3 Liège-Guillemins 10h07 10h59 IC 508
Liège-Guillemins 5 Kautenbach 11h07 12h59 IC 5311
Kautenbach 2 Rivage 14h00 15h32 IC 5335
Rivage 2 Marloie 15h43 16h24 L 5564
Marloie 3 Brussel-Noord 16h39 18h17 IC 2138
Brussel-Noord 11 Duffel 18h20 18h56 S1 (5 minuten vertraagd)
nog zo 4 dagen kriskras door België geprogrammeerd , volgende trip terug d'Ardennen Dinant, Bertrix, Athus, Arlon en terug naar Duffel
spoorse groeten Erwin
Re: offpeak unlimited dag 1
Wauw, ik wist niet dat dit bestond.... zal ik ook eens gebruik van gaan maken
-
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 24 aug 2021, 00:02
- Locatie: Vilvoorde
Re: offpeak unlimited dag 1
Dit ticket bestaat wel maar enkel deze zomervakantie, tot en met 3 september.
Re: offpeak unlimited dag 1
Is de 'offpeak unlimited' geldig tot aan de grenspunten? Of heb je moeten bijbetalen om de Luxemburgse grens over te steken?railtravelmanager schreef: ↑03 aug 2023, 12:14 hoi,
eergisteren een 520 km tripje gemaakt in d'Ardennen tot Kautenbach zelfs een slordige 8 uur en half in de trein
en op alle trajecten werd er gecontroleerd
M7 wagons zijn zalig, alle andere treinen vaak een Desiro ... (lang lang geleden de dieseltreinen op lijn 42 en 43 waren toch andere reiservaring)
Duffel 4 Brussel-Noord 09h04 09h45 S1 1780
Brussel-Noord 3 Liège-Guillemins 10h07 10h59 IC 508
Liège-Guillemins 5 Kautenbach 11h07 12h59 IC 5311
Kautenbach 2 Rivage 14h00 15h32 IC 5335
Rivage 2 Marloie 15h43 16h24 L 5564
Marloie 3 Brussel-Noord 16h39 18h17 IC 2138
Brussel-Noord 11 Duffel 18h20 18h56 S1 (5 minuten vertraagd)
nog zo 4 dagen kriskras door België geprogrammeerd , volgende trip terug d'Ardennen Dinant, Bertrix, Athus, Arlon en terug naar Duffel
spoorse groeten Erwin
-
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 24 aug 2021, 00:02
- Locatie: Vilvoorde
Re: offpeak unlimited dag 1
Als ik even de algemene voorwaarden lees (hier) dan is "Off Peak Unlimited" niet geldig tot aan de grenspunten, dus voor een reis richting Luxembourg zul je inderdaad nog een apart ticket kopen vanaf Arlon of Gouvy, in Athus de grens oversteken is gratis aangezien de CFL tariefgewijs Athus als een Luxemburgs station beschouwt.
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34
Re: offpeak unlimited dag 1
de pass is inderdaad geldig tot Gouvy, Arlon, Athus, Hergenrath, Essen, Noorderkempen, Erquellines, Moeskroen, wil je grens over moet je inderdaad een extra ticket kopen naar LuxembourgPaul schreef: ↑03 aug 2023, 17:42Is de 'offpeak unlimited' geldig tot aan de grenspunten? Of heb je moeten bijbetalen om de Luxemburgse grens over te steken?railtravelmanager schreef: ↑03 aug 2023, 12:14 hoi,
eergisteren een 520 km tripje gemaakt in d'Ardennen tot Kautenbach zelfs een slordige 8 uur en half in de trein
en op alle trajecten werd er gecontroleerd
M7 wagons zijn zalig, alle andere treinen vaak een Desiro ... (lang lang geleden de dieseltreinen op lijn 42 en 43 waren toch andere reiservaring)
Duffel 4 Brussel-Noord 09h04 09h45 S1 1780
Brussel-Noord 3 Liège-Guillemins 10h07 10h59 IC 508
Liège-Guillemins 5 Kautenbach 11h07 12h59 IC 5311
Kautenbach 2 Rivage 14h00 15h32 IC 5335
Rivage 2 Marloie 15h43 16h24 L 5564
Marloie 3 Brussel-Noord 16h39 18h17 IC 2138
Brussel-Noord 11 Duffel 18h20 18h56 S1 (5 minuten vertraagd)
nog zo 4 dagen kriskras door België geprogrammeerd , volgende trip terug d'Ardennen Dinant, Bertrix, Athus, Arlon en terug naar Duffel
spoorse groeten Erwin
-
- Berichten: 283
- Lid geworden op: 29 aug 2008, 14:34
Re: offpeak unlimited dag 1
enkel nog te koop deze maand augustus met uiterste geldigheidsdatum 3 september
Erwin
Re: offpeak unlimited dag 1
Dieseltreinen heb ik nooit gekend op dit traject. Vroeger werd deze dienst Liers - Luxemburg uitgevoerd met I10 rijtuigen, dat was toch een ander niveau van comfort. Door de combinatie van opstapelende technische problemen en het beperkte comfort kies ik er tegenwoordig voor om het traject Luik - Luxemburg met de auto te doen...railtravelmanager schreef: ↑03 aug 2023, 12:14...lang lang geleden de dieseltreinen op lijn 42 en 43 waren toch andere reiservaring...
Re: offpeak unlimited dag 1
1997... NS ICR naar Luxemburg met een (waarschijnlijk twee) 55. Krokodil (CFL 3600) met Wegmann in Ettelbrück, Moulinexen, BB15000 met DB-rijtuigen in Luxemburg-stad en nog een MW44 en MW45 in Bertrix en Virton St-Mard.
Ah, andere tijden.
Ah, andere tijden.
Re: offpeak unlimited dag 1
Malista:
Voor mij dezelfde reden voor de auto te kiezen. Ik zal wel tot een minderheid behoren, ik wil “reizen” ipv “vervoerd” worden. Ik begrijp de exploitatieve voordelen van de Desiro’s op deze route, maar dit was bij uitstek een lijn die landschappelijk tot “reizen” uitnodigt en met het comfort van de I10 rijtuigen de langere rijtijd tov de auto compenseerde. Het milieu laat ik nu even buiten de de discussie.
Voor mij dezelfde reden voor de auto te kiezen. Ik zal wel tot een minderheid behoren, ik wil “reizen” ipv “vervoerd” worden. Ik begrijp de exploitatieve voordelen van de Desiro’s op deze route, maar dit was bij uitstek een lijn die landschappelijk tot “reizen” uitnodigt en met het comfort van de I10 rijtuigen de langere rijtijd tov de auto compenseerde. Het milieu laat ik nu even buiten de de discussie.