Modernisering M5

Alles over reizigerstreinen in België.
Boxerke
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 mar 2008, 13:42
Locatie: Deinze

Re: Modernisering M5

Bericht door Boxerke »

Gisteren een vernieuwde ram M5 zien voorbijrijden in de pinte richting Kortrijk. omstreeks 12h05
melle

Re: Modernisering M5

Bericht door melle »

??

Moet er eerst geen persconferentie zijn?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Modernisering M5

Bericht door Steven »

Waarom moet die er zijn? Het is niet omdat ze een testritje doen of iets dergelijks dat ze de pers er al moeten bijroepen he.
LML
Berichten: 1405
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: Modernisering M5

Bericht door LML »

Moet er voor alles een persconferentie zijn? Zo kan je er elke dag gaan geven...

'k Ben ook benieuwd naar foto's van de 1ste stam M5'en die volledig vernieuwd zijn. En uiteraard ook: in 't echt...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Hans

Re: Modernisering M5

Bericht door Hans »

LML schreef:'k Ben ook benieuwd naar foto's van de 1ste stam M5'en die volledig vernieuwd zijn..
Zoals eerder in dit topic aangegeven staan op http://railpassie.org/actua.html een paar foto's van proefritten.
LML
Berichten: 1405
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: Modernisering M5

Bericht door LML »

Hans schreef:
LML schreef:'k Ben ook benieuwd naar foto's van de 1ste stam M5'en die volledig vernieuwd zijn..
Zoals eerder in dit topic aangegeven staan op http://railpassie.org/actua.html een paar foto's van proefritten.
Sorry, had ik niet opgemerkt... En alle websites over spoormaterieel afschuimen om toch maar die ene foto te kunnen bekijken, daar hen ik geen tijd voor. Daarom vraag ik het via deze weg...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Modernisering M5

Bericht door HLE 2302 »

Vorige week dinsdag waren er testritten met een vernieuwde ram M5'n rond kortrijk.
Toen ik s'ochtends toekwam in kortrijk stond de ram er en week juist uit, s'avonds toen ik toekwam in kortrijk hetzelfde verhaal. :P

Ik heb in de haast een paar foto's gemaakt met m'n GSM.

s'Ochtends; Afbeelding s'Avonds; Afbeelding Afbeelding de foto's zijn in zeven haasten gemaakt, telkens toen ik toekwam vertrok de ram net richting bundel/moeskroen.

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
trainman
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 feb 2006, 19:47
Locatie: Herzele

Re: Modernisering M5

Bericht door trainman »

Gisterennamiddag 30/4, rond half 6, stond de vernieuwde ram M5 in Vorst.
Tot mijn spijt geen foto kunnen nemen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Modernisering M5

Bericht door Steven »

ik heb hem ook zien staan in vorst en er naar kunnen gaan zien ook. Hij was volledig proper gemaakt en met een papier was aangeduid dat er met speciale schoenen toegang was. Ik heb dus het gevoel dat ze toch ergens een persvoorstelling zullen houden in Brussel zuid of zo, ik heb vermoeden dat het dan eventueel voor maandag of dinsdag zal zijn.

Effe proberen binnen te kijken, het glas is getint en dat maakt het ni simpel. Zowel in eerste als tweede klasse is de 2+2 opstelling op het benedenverdiep. In eerste klasse zijn er al zeker leeslampjes. Ik heb in verschillende rijtuigen op het eind van elk verdiep onderaan een klapstoeltje gezien.
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Re: Modernisering M5

Bericht door Stijn D.C. »

speciale schoenen? :)
LML
Berichten: 1405
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: Modernisering M5

Bericht door LML »

Zal wel 'zonder schoenen' geweest zijn, om die vloer proper te houden... :mrgreen:
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Re: Modernisering M5

Bericht door Stijn D.C. »

Kunde beter van die labo schoeninpakdinges aandoen :-)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Modernisering M5

Bericht door Steven »

tja ze vroegen om speciale plastic schoenen te dragen bij het instappen indien je de rijtuigen wilde betreden, waarschijnlijk wil men ze proper houden tot een bepaald moment van voorstelling of zo.
Presario

Re: Modernisering M5

Bericht door Presario »

@Steven, heb jij kunnen zien of er iets aan de stuurpost veranderd is?
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Re: Modernisering M5

Bericht door Stijn D.C. »

Eerder in deze topic was vermeld dat er niks veranderd was aan de stuurpost. :wink:
Plaats reactie