Bruno, maar als jij een paar foto's hebt van die CP 4700 mag je die best uploaden...
Die foto's zijn genomen s'avonds met dat vervelende licht.... Als je goed kan fotograferen kan je dat wel beter doen, dan heb je die oranje schijn niet zo...
Je zet je fototoestel, vooral de duurdere camera's hebben dat... in Handmatige instelling witballance, en je regelt zelf de kleurtemperatuur... Voor dit soort licht volstaat een instelling van 2500°c Kelvin tot +- 2900°c Kelvin
ah, het ligt dus gewoon aan de foto, ik dacht al dat ze ook een oranje versie hadden
mijn foto van de CPtaurus zijn van slechte kwaliteit omdat ik hem maar gewoon uit de sud espresso heb moeten trekken, in lisboa santa apolonia heb ik alleen maar van die SNCF BB15000 klonen gezien
ze hebben meer gemeenschappelijk dan dat hoor.
de TBL2 hebben ze als grootste gemene deler
maar verder ook nog
de bediening deuren (al is die bij het andere materieel, HLE13? M6 en i11 nooit in dienst gekomen)
impulsremkraan rechtstreeks rem (de loc alleen laten remmen)
impulsremkraan automatische rem (ook al is de hendel van een ander model dat wil niets zeggen natuurlijk), deze laatste is in de hle 18 wel in combinatie met tractiehendel.
de reeks 18 en 13 hebben beide een volwaardige cruisecontrol.
Steven schreef:ze hebben meer gemeenschappelijk dan dat hoor.
de TBL2 hebben ze als grootste gemene deler
maar verder ook nog
de bediening deuren (al is die bij het andere materieel, HLE13? M6 en i11 nooit in dienst gekomen)
impulsremkraan rechtstreeks rem (de loc alleen laten remmen)
impulsremkraan automatische rem (ook al is de hendel van een ander model dat wil niets zeggen natuurlijk), deze laatste is in de hle 18 wel in combinatie met tractiehendel.
de reeks 18 en 13 hebben beide een volwaardige cruisecontrol.
Hoi dat wel, maar bedoel van de uiterlijke eigenschappen, de noodrem/pantoneer button ook bijvoorbeeld.
uiterlijk is vooral met design gelinkt hoor. Je kan die TBL2 perfect hetzelfde laten doen en die er toch anders laten uit zien. Als je heel die reeks lampjes en snelheidsmeter gaat weergeven door middel van een display.
De 1804 (het kan ook 1802 geweest zijn, ik had eerst niet door dat er een 18 passeerde dus weet ik het niet zeker) passeerde daarnet om 17u50 getrokken door een 23 op lijn 36N ter hoogte van Schaarbeek in de richting van Leuven/Liège/Welkenraedt.