Speedy schreef:
Ik dacht dat de sonokabel vanaf I11 anders was maar blijkt inderdaad van niet...my mistake..
Dan toch wel vreemd dat men het eigenlijk niet toepast ?
Bv met die P-treinen FSD-FSR kan men toch gemakkelijk een HVR meegeven (staan er genoeg op 'reserve' te Oostende) en zo de rangering te Schaarbeek vermijden...
misschien komt dat nu, maar tot voor kort reed daar een 16 he
Daarstraks rond 16.35u de 1605 of 1606 (was net te ver om goed te kunnen lezen) gezien in Leuven. Reed met een 8 à 10-tal M6 over de oude lijn richting Brussel.
davyickx schreef:Daarstraks rond 16.35u de 1605 of 1606 (was net te ver om goed te kunnen lezen) gezien in Leuven. Reed met een 8 à 10-tal M6 over de oude lijn richting Brussel.
Tof om te weten dat ze nog af en toe ingezet worden met de P8005
't Seinerke schreef:Heb me laten misleiden door de computer. Ook gisteren vrees ik.
Op wat heb je dan zitten zien ? Als je op den artweb kijkt naar type materieel volgens de grafieken staat diene 16 daar op he ... in de realiteit steken de verdelers daar ne 13 op dienen omloop
't Seinerke schreef:Heb me laten misleiden door de computer. Ook gisteren vrees ik.
Op wat heb je dan zitten zien ? Als je op den artweb kijkt naar type materieel volgens de grafieken staat diene 16 daar op he ... in de realiteit steken de verdelers daar ne 13 op dienen omloop
Voilà,
daar zegt u het. En ik die dacht dat ook dat (type materieel) in realtime was...
Nee, Artweb geeft de werkelijke samenstelling alleen maar voor goederentreinen. Bij passagierstreinen is dat steeds de theoretische samenstelling, en moet er bij opmerkingen worden geknoeid om de informatie te geven. En dat wordt wel eens vergeten. In de volgende versie voor Artweb lijkt dat euvel trouwen nog niet verholpen. Spijtig, ik mis in België dat je niet kan zien hoelang de trein zal zijn die aankomt, en dat niet of zelden wordt omgeroepen in het station dat de samenstelling anders zal zijn dan voorzien.