Modernisering Breaks

Alles over reizigerstreinen in België.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Steven »

al eens gedacht dat de niet zichtbare slijtage soms meer roept om renovatie dan de slijtage die wel zichtbaar is. Daarom dat je dus op KM moet afgaan en niet op wat je ziet, want meestal is dat wat je niet ziet het gevaarlijkste.
Terminus
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Terminus »

Volgens mij staat er momenteel een nieuwe gemoderniseerde break vertrekkensklaar in de werkplaats van Mechelen. (Je kan hem van op straat zien staan)
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Modernisering Breaks

Bericht door 260689 »

welke nr heeft die?
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2067
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Dieselfreak »

Misschien 391? Een paar maanden geleden zei Robin dat die de volgende gemoderniseerde wordt. Hij heeft twee pagina's terug een foto van de 391 in de werkplaats geplaatst.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Robin »

Dieselfreak schreef:Misschien 391? Een paar maanden geleden zei Robin dat die de volgende gemoderniseerde wordt. Hij heeft twee pagina's terug een foto van de 391 in de werkplaats geplaatst.
Zal maandag eens kijkje nemen dewelke het is ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
treop

Re: Modernisering Breaks

Bericht door treop »

denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Steven »

treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
de 380 was al klaar net als de 308 en 378.
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Robin »

Steven schreef:
treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
de 380 was al klaar net als de 308 en 378.
soms durven ze nog wel terug te komen hoor steven ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
treop

Re: Modernisering Breaks

Bericht door treop »

Steven schreef:
treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
de 380 was al klaar net als de 308 en 378.

ik weet wel dat die al buiten zijn maar sinds vorige week staat de 380 binnen met een mechanisch probleem. en de 391 stond vrijdagavond nog in de werf toen ik naar huis ging.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Steven »

dan was uw antwoord misleidend, het ging hem in de vraag echt wel om welke de volgende gemoderniseerde ging zijn namelijk.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Shrek »

treop schreef:denk niet dat het de 391 is. denk eerder de 380 want die staat al paar dagen terug binnen in de cw met een technische panne. 391 staat nog altijd in de werf.
Ik heb verleden vrijdag (5-11) nog in de 380 gezeten op de IC Antwerpen-Leuven. Die staat dus niet meer in Mechelen :wink:
treop

Re: Modernisering Breaks

Bericht door treop »

Steven schreef:dan was uw antwoord misleidend, het ging hem in de vraag echt wel om welke de volgende gemoderniseerde ging zijn namelijk.
ah :wink:

kan wel zijn da 380 al weg is want die stond idd vrijdagmiddag buiten. 391 stond wel nog binnen savonds.
Terminus
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: Modernisering Breaks

Bericht door Terminus »

Ik heb de nummer niet gezien, maar er stond zo'n open deel van een goederentrein meteen voor (sorry, ben geen specialist in goederentreinen) + zag er volledig in orde uit qua livrei. Daarom dat ik dus vermoed dat het om een nieuwe gemoderniseerde gaat. 391 dan waarschijnlijk.

Daarna 313? Zijn er intussen al andere stellen voor modernisering in de werkplaats aangekomen?
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Modernisering Breaks

Bericht door msts.be »

treop schreef:kan wel zijn da 380 al weg is want die stond idd vrijdagmiddag buiten. 391 stond wel nog binnen savonds.
380 is terug buiten, reed vandaag rond 13u10 op L27 in Vilvoorde een testrit.
treop

Re: Modernisering Breaks

Bericht door treop »

msts.be schreef:
treop schreef:kan wel zijn da 380 al weg is want die stond idd vrijdagmiddag buiten. 391 stond wel nog binnen savonds.
380 is terug buiten, reed vandaag rond 13u10 op L27 in Vilvoorde een testrit.

380 stond deze voormiddag inderdaad buiten in de CW "onder den draad". deze namiddag benk niemeer gaan kijken. 391 stond nog binnen, en denk nie dat ij heel binnenkort zal buiten gaan voor proeven...
Plaats reactie