De gemoderniseerde 313 en de "oude" 348 waren samen op pad: eerst gespot omstreeks 8.23u met IC 2627 (Antwerpen-Mechelen-Leuven) en kort daarna (8.39u) met IC 2608 (in de andere richting).
Ik heb een paar vragen i.v.m. de Televic SIV in de gemoderniseerde breaks.
-Wanneer wordt het systeem in gebruik genomen?(of wordt al op sommige relaties gebruikt?)
-Roept het systeem automatisch om en is dat dan ook te horen in een niet gemoderniseerde Break?
Een tijdje geleden zat ik in een M5m en ik vind het systeem goed werken. Er wordt minder info getoond dan in de M6/I11/MS96 maar die hebben dan geen automatische omroep.
wbrm schreef:Ik heb een paar vragen i.v.m. de Televic SIV in de gemoderniseerde breaks.
-Wanneer wordt het systeem in gebruik genomen?(of wordt al op sommige relaties gebruikt?)
-Roept het systeem automatisch om en is dat dan ook te horen in een niet gemoderniseerde Break?
Een tijdje geleden zat ik in een M5m en ik vind het systeem goed werken. Er wordt minder info getoond dan in de M6/I11/MS96 maar die hebben dan geen automatische omroep.
Soms is het wel wat te veel, zeker voor iemand die elke dag die trein neemt. Niettemin is het wel een goed systeem, zo word elke halte afgeroepen en de kans dat je uw halte mist is kleiner.